وزیر راه و شهرسازی وارد میامی شد

وزیر راه و شهرسازی کابینه دولت دوازدهم در بدو ورود به استان سمنان از پروژه قطعه دوم راه سازی عباس آباد-کاهک در شهرستان میامی بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس آخوندی بعد از ظهر پنج شنبه در بدو ورود به استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان، با حضور در میاندشت میامی از پروژه راه سازی شاهرود-سبزوار در کریدور تهران-مشهد و حدفاصله عباس آباد تا کاهک بازدید کرد.

این طرح در فاز دوم شامل خاکبرداری، خاک‌ریزی، زیرسازی، آسفالت توپکا، آسفالت بیندر و ابنیه فنی با اعتبار ۱۵میلیارد تومان از سوم مهرماه ۹۱ تا کنون در حال ساخت است.

طرح مذکور در قالب پروژه توسعه راه های کویری و با هدف کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز محور شاهرود-سبزوار و بهبود استانداردهای محور تهران- مشهد در دست احداث است.

در پروژه عباس آباد-کاهک ۵۴ نفر نیروی انسانی مشغول به کار هستد که ۴۸ نفر نیروی پیمانکاری، سه نفر مشاور و سه نفر در آزمایشگاه خاک فعالیت می کنند.

طول محور مذکور ۱۶ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است.

قطعه اول این طرح نیز به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور ۷۹ نفر نیروی انسانی شامل ۴۷ نفر پیمانکار، یک مشاور و سه نفر شاغل در آزمایشگاه خاک احداث می‌شود.

این پروژه دارای دو بخش شامل اجرای پروژه بند اول عباس آباد-کاهک و پل های مورد نیاز آن است که این طرح نیز با هدف کاش تصادفات و بهبود مسیر تهران-مشهد احداث می‌شود.

آخوندی پس از بازدید از این طرح راهی شاهرود می‌شود.

عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: آخوندی همچنین پس از حضور در فرودگاه شاهرود به بازدید از پروژه آزاد راه شاهرود-آزاد شهر نیز خواهد پرداخت و سپس این شهرستان را به مقصد دامغان ترک خواهد کرد.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه حضور آخوندی در دامغان بازدید از ابرپروژه آزادراه دامغان-جندق-معلمان است.

آخوندی همچنین در حاشیه بازدید از گلوگاه شاهرود در حوزه روشنایی جاده نیز دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام / گ

وزیر راه از پروژه عباس آباد-کاهک میامی بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار