کرانچار: برای دیدار مقابل کره شمالی تغییراتی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال امید: با توجه به طراوتی که بازیکنان جدید دارند از تعدادی از آنها در دیدار مقابل کره جنوبی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زلاتکو کرانچار درباره دیدار فردا تیم ملی فوتبال امید مقابل کره شمالی در بازی‌های آ‌سیایی جاکارتا 2018 گفت: در مسابقه فردا فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم هر اقدامی که نیاز باشد برای این کار انجام می‌دهیم. با تماشای بازی این تیم فکر می‌کنم ما با کیفیت‌تر هستیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وی ادامه داد: باید در دیدار فردا مقابل کره شمالی مانند نیمه دوم مقابل عربستان باشیم و در گلزنی موثرتر عمل کنیم. باید طراوت بیشتری داشته باشیم؛ البته تغییراتی خواهیم داشت. به بازیکنانی که مقابل عربستان خسته هستند و زیاد دویده‌اند شاید استراحت بیشتری بدهیم؛ با توجه به طراوتی که بازیکنان جدید دارند از تعدادی از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید تصریح کرد: باید هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم در کارهای تاکتیکی و دوندگی لازم، عملکرد خوبی داشته با شیم. بازیکنانی که فردا به داخل زمین می‌روند قرار است با این دستورات پیش بروند و هرکدام از آنها موظف به اجرای این دستورات هستند؛ باید روی کار تیمی حساب بازکنیم.

کرانچار درباره انجام تمرینات در زمین گلف، گفت: با توجه به فاصله یک و نیم ساعته تا جاکارتا و زمان ۳ساعته رفت و برگشت عملا بازیکنان خسته می‌شدند، اما با زمین فعلی تنها ۱۰دقیقه فاصله داریم. برای بازی با عربستان برای ما مهم بود که بچه‌ها خسته نشوند.

وی افزود: عملا باید هر ۲روز یکبار یک مسابقه را برگزار کنیم؛ بنابراین منطقی‌تر است تا تمرین ریکاوری را در جایی مانند اینجا انجام دهیم. زمین گلف محیط واقعا خوبی دارد و به اندازه کافی از کیفیت لازم برای ریکاوری برخوردار است.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار فردا مقابل کره شمالی نسبت به عربستان تغییراتی خواهیم داشت یا نه گفت: فردا ۴-۳-۳بازی خواهیم کرد. همه را نمی‌توانیم تغییر دهیم. برخی از بازیکنان بازی خواهند کرد و برخی دیگر استراحت. تعدادی از بازیکنان نیمکت نیز ممکن است به ترکیب اصلی اضافه شوند.


بیشتر بخوانید: استیلی: خیلی سخت است یک روز در میان بازی است


انتهای پیام/

اظهارات کرانچار درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.