هدف از حضور در شهرستان چادگان پیگیری مشکلات منطقه در حوزه اقتصادی است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی گفت:هدف از حضور در شهرستان چادگان پیگیری مشکلات منطقه در حوزه اقتصادی است و امید داریم که با هم‌افزایی و تعامل بتوانیم بار موانع را کاهش دهیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسماعیل جلیلی  معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی امروز در همایش هم‌اندیشی اقتصادی غرب استان اصفهان اظهار کرد: هدف از حضور در شهرستان چادگان پیگیری مشکلات منطقه در حوزه اقتصادی است و امید داریم که با هم‌افزایی و تعامل بتوانیم بار موانع را کاهش دهیم.

وی با دستور به مسؤولان دارایی و مالیاتی استان اصفهان خواهان برگزاری کمیسیون‌ها و رفع مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن شد و افزود: با نگاه ویژه وزیر اقتصاد و دارایی در شرایط کنونی تنها حمایت از سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی پایدار مهم است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی از برگزاری کارگروه‌های مختلف بلافاصله بعد از اتمام این جلسه خبر داد و گفت: ارتباط چهره به چهره مسؤولان و استماع مشکلات از زبان فعالان اقتصادی خود با تدبیر و مدیریت میدانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

اکبر ترکی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه ویژه به حوزه اقتصاد شهرستان چادگان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که اکنون در کشور وجود دارد وظیفه ما مسؤولان است که تا زمان خدمت خود تلاش کنیم و این پیگیری‌ها در عمل نیز مشاهده و باعث رضایت‌مندی مردم شود.

علی استوار سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در سخنانی بیان کرد: با حضور و نگاه نزدیک به مسائل و مشکلات در هر حوزه‌ای می‌توان آن‌ها را مرتفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان و مشکلات اقتصادی فعالان این حوزه خواستار تسریع در حل مشکلات فعالان اقتصادی شد.

گفتنی است در پایان این جلسه سرمایه‌گذاران نیز موانع و مشکلات خود را در حوزه اقتصادی مطرح و مقرر شد در کارگروهی که بلافاصله بعد از این جلسه تشکیل می‌شود، بخشی از آن‌ها بررسی و مرتفع شوند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش هم‌اندیشی اقتصادی غرب استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.