افزایش ظرفیت سینمایی جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:با توجه به علاقه مندی مردم جنوب کرمان به تماشای فیلم‌های سینمایی، ظرفیت سینمایی این منطقه افزایش یافته است.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:سالن‌های سینما با حضور دولت تدبیر و امید رشد قابل توجهی داشته است، سهم جنوب کرمان از این رشد راه اندازی یک سینمای دیجیتال در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی پور شهرستان جیرفت و بازگشایی سینما شوباد در شهرستان کهنوج است.

وی افزود:از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۵۰ فیلم سینمایی در جنوب کرمان اکران و مورد استقبال بیش از ده هزار نفر مخاطب قرار گرفته است.

اسحاقی تصریح کرد: میزان رشد و استقبال از فرهنگ سینما در جنوب کرمان بین سال‌های ۹۵ تا ۹۷ بسیار خوب بوده و در سه ماه نخست امسال بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ نفر برای تماشای فیلم به سالن‌های سینما در جنوب کرمان مراجعه کردند که این نشانگر علاقمندی مردم به تماشای فیلم‌های سینمایی در کنار خانواده هایشان است.

حسین اسحاقی گفت:حسین اسحاقی گفت:با توجه به علاقه مندی مردم جنوب کرمان به تماشای فیلم‌های سینمایی، ظرفیت سینمایی این منطقه افزایش یافته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در سال ۹۶ با استقبال گسترده مردم روبرو شد که این مهم قرار است امسال با اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهریور ماه و همچنین اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه رونق چندانی به حوزه سینما بخشد.
انتهای پیام/ی

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار