رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور؛

شهرستان میبد دارای بیشترین نشریه وسایت مکتوب/ رسانه‌ها، اخلاق مدار و متعصب به آداب رسانه باشند

رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: همه سایت‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای باید قانونی و رسمی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حضرت آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشوربا اشاره به اینکه مسئولان باید  ارزش رسانه را در خود تقویت کنند افزود: رسانه جریان درست اطلاعات با حفظ ضوابط ، آداب، نقد،اطلاع رسانی و  آگاهی جامعه را ارتقا می‌بخشد و این جریان برای جامعه مبارک است.

امام جمعه میبد با بیان اینکه مسئولان و افراد جامعه باید بپذیرند که رسانه دارای اعتبار و به صلاح جامعه و موجب رشد آن است گفت : خبر، اطلاع رسانی، نقد وپیشنهاد یک فرآیند و مجموعه‌ای از کار رسانه است.

وی  با بیان اینکه رسانه‌های میبد باید رسانه‌های اخلاق مدار و متعصب به آداب رسانه باشند تصریح کرد: برای ارتقاء هنری مهارتی و دانشی رسانه  ،کارگاه‌هایی برای ارتقاء رسانه و ورود نسل جدید به این عرصه برگزار شود.

 آیت الله اعرافی بر تشکیل صنف خبرنگاران و جدی و عملی شدن این موضوع تاکید کرد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به دست آورد‌های انقلاب اسلامی شاخص‌های ارتقا یافته آن همراه با نقد‌های موجود آن در رسانه توجه خاصی شود.

وی در ادامه افزود: همه قدرت‌ها بیرونی در صدد ضربه زدن به کشور هستند و ما با انسجام همبستگی به دشمنان اجازه نخواهیم داد  دخالتی بر کشور داشته باشند.

حضرت آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در انتشار خبر آسیب‌های اجتماعی اهتمام بورزند گفت: همه سایت‌ها وفعالیت‌های رسانه‌ای باید قانونی ورسمی باشند و طبق قوانین و مقررات به فضا‌های مجازی دارای اعضای بالا بها داده شود چرا که تاثیر زیادی دارند.

هنردوست رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیز با اشاره به اینکه شهرستان میبد دارای هشت رسانه مکتوب و ۱۶ رسانه مجازی است گفت: شهرستان میبد بعد از مرکز استان دارای بیشترین نشریه و سایت است و به نسبت جمعبت، رتبه اول استان را دارد.

باحضور آیت الله اعرافی، استاندار، فرماندار وبرخی از مسئولان  شهرستان از اصحاب رسانه شهرستان میبد تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

مسئولان  ارزش رسانه را در خود تقویت کنند

برچسب ها: رسانه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار