از دانلود بازی انگری بیرد برای اندروید تا برنامه آموزش زبانهای مختلف

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۲۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
بازی Angry Birds Friends 4.9.1 – انگری بیرد دوستان برای اندروید

بازی‎های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی جذاب Angry Birds هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.

بازی Angry Birds Friends 3.7.0 – انگری بیرد دوستان

دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 9.6.135 – نرم افزار قدرتمند آفیس برای اندروید

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 13.9.0.161 - برنامه آموزش زبانهای مختلف برای اندروید

busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.
اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.

دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 11.8.2.600 - برنامه آموزش زبانهای مختلف

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ES File Explorer File Manager 4.1.8.2.2 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر اندروید

ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد.
 
این نرم افزار پر طرفدار  حدود  500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.
 
ES File Explorer File Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WhatsApp Messenger 2.18.236 - جدیدترین و آخرین نسخه واتس اپ اندروید

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

WhatsApp Messenger

دانلود اینستاگرام Instagram 59.0.0.0.7 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.
 
دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios

دانلود پیام رسان گپ 6.2؛ امکاناتی فراتر از ارتباط

پیام رسان گپ یکی از برترین پیام رسان های ایرانی است که علاوه بر داشتن امکانات ارتباطی همانند ارسال پیام، ویدئو، عکس و ... دارای قابلیت های بانکی و خرید از فروشگاه‌ها نیز هست. در ادامه به امکانات این پیام رسان می پردازیم.

دانلود Xender, File Transfer & Share 4.0.0713 برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید

نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing یکی از بهترین نرم افزار های انتقال فایل با وایرلس بین دستگاه های هوشمند است. به وسلیه این نرم افزار می توانید فایل های حجیم گوشی خود را به صورت کاملا رایگان بین دستگاه های اندروید، آی او اس و کامپیوتر با سرعتی بسیار بالا انتقال دهید. نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود پیام‌رسان سروش نسخه 2.2.0؛ افزایش سرعت و دسترسی‌های پیشرفته
 
شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها به همنشین کاربران تبدیل شده‌اند و البته کاربران هم به دنبال بهترین آن‌ها برای استفاده هستند. در این میان برخی شبکه‌های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند. پیام رسان سروش نرم افزاری جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.
 
تمرکز اصلی پیام رسان سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد. امکاناتی که بعضا در نرم افزار تلگرام هم یافت نمی‌شود.
 
دانلود پیام‌رسان سروش 1.8.0 برای اندروید و آی‌اواس
 

دانلود Firefox Browser 61.0 مرورگر موزیلا فایرفاکس اندروید

مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.