امیدواریم مرتضی پورعلی گنجی ، عکس با لامبورگینی ته آرزوهایش در اروپا نباشد

مرتضی پور علی گنجی مدافع موفق بابلی به لیگ بلژیک خواهد رفت و برای تیم یوپن این کشور که سرمربی آن کلود ماکله له محبوب است، به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، درخشش یک جوان مازندرانی دیگر و راهی شدن به اروپا اتفاق خوشایندی است که کمترین حق استعداد‌های این خطه از کشور است، جوانانی که از خوشی‌های زندگی فقط فوتبال را فهمیده اند و تمام.

مازندران همیشه مصداق واقعی این جمله معروف فوتبالی‌ها یعنی فوتبال عین زندگی است و زندگی عین فوتبال بوده و با چنین تفکری اکنون بیش از ۵۰ بازیکن تراز اول و ممتاز مازندرانی در لیگ برتر توپ می‌زنند.

در ساعات پایانی ۵ شنبه شب خبر رسید که سیم خاردار مازندرانی و مورد علاقه کارلوس کیروش بلاخره با دلار‌های شیوخ قطری خداحافظی کرد، اما این بار مقصد او اروپاست، جایی که به گفته وی بازی در آن رویای او بوده است.

پورعلی گنجی با حضور در لیست نهایی تیم ملی بر تخت بخت نشست، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درخشید و برای تیم‌های اروپایی حسابی دلبری کرد تا جایی که حتی حرف از قرارداد با برایتون، تیم لیگ برتر انگلیس به میان آمد (که اگر می‌شد چه محشری به پا می‌شد)، اما به دلایلی که بر همه پوشیده است بر تمام پیشنهادات اروپایی دیگر از ترکیه، آلمان و اسکاتلند چشم پوشید و فوتبال بلژیک را به عنوان سرچشمه موفقیت خود انتخاب کرد.

هرچند همه فوتبال دوستان بر این امر صحه می‌گذارند که لیگ بلژیک مدینه فاضله آقای شماره ۸ نخواهد بود، اما همین هجرت به اروپا و خداحافظی با فوتبال لمس، کند و نچسب قطر موفقیتی بود بسیار عظیم.

با شناختی که از مرتضی پورعلی گنجی حاصل شده و آنچه که تا به حال از او دیده ایم، نیک می‌دانیم که وی پیش و بیش از هر چیز برای نیل به اهداف بزرگش به اروپا رفته است و او نیز نیک می‌داند که پیشرفت در قاره سبز و مدرن جهان با سوارشدن بر ماشین‌های پر زرق و برق و نمایش آن‌ها در صفحات شبکه‌های مجازی میسر نمی‌شود، بلکه برای درخشیدن در اروپا باید افکار بزرگ تری داشت.
انتهای پیام/آ


مدافع بابلی، چشم و چراغ مازندرانی‌ها در اروپا 

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.