بازی های آسیایی جاکارتا2018؛

پرچمداران کاروان های ورزشی چین و قطر مشخص شدند

دو کشور چین و قطر پرچمداران کاروان ورزشی خود را در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 اندونزی،معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 اندونزی،فردا (شنبه) در جاکارتا پایتخت این کشور برگزار خواهد شد و دو کشور چین و قطر در آستانه برگزاری این مراسم،پرچمدارهای خود را معرفی کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.
چین، ژائو شوایی قهرمان المپیک تکواندو را به عنوان پرچمدار مراسم افتتاحیه انتخاب کرده است که بسیاری از رسانه های چینی را غافلگیر کرده است.

انتظار می رفت که ژو تینگ کاپیتان تیم ملی والیبال زنان، یا سون یانگ، شناگر پرچمدار کاروان چین باشند، اما شوایی، برنده اولین مدال طلای تکواندوی چین در المپیک برای پرچمداری انتخاب شد.
شوایی 23 ساله که در چین در مقایسه با تینگ و یانگ، نسبتا ناشناخته است، مدال طلای وزن منهای 53 کیلوگرم المپیک ریو 2016 را به دست آورد.
قطر هم عبدالله التمیمی اسکواش باز 23 ساله خود را برای حمل پرچم در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی انتخاب کرده است.

این ورزشکار 23 ساله به تازگی فاتح رقابت های آزاد مالزی، عنوان پنجم عنوان قهرمانی خود در تور جهانی اسکواش،شده است و به کمک این قهرمانی در رتبه 28 رنکینگ جهانی جای گرفته است.
حالا او پرچمدار کاروان ورزشی 222 نفره قطر در ورزشگاه 75000 نفری گلورا بورن کارنوی جاکارتا خواهد بود.
التمیمی در المپیک آسیایی 2014 اینچئون به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت،و آنجا به اسکواش باز مالزیایی و برنده مدال برنز رقابت ها باخت.


بیشتر بخوانید: لیست رشته‌های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸+زمان بندی مسابقات



انتهای پیام/


پرچمدارهای قطر و چین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار