مشکلات اقتصادی امروز بیشترش به مشکلات مدیریتی داخل کشور مربوط است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی امروز شاید 20 درصدش به تحریم ها مربوط باشد اما بیشترش به مشکلات مدیریتی داخل کشور مربوط است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : کشورمان را فساد تهدید می کند نه آمریکا لذا باید فساد در ادارات و سطوح مدیریتی کشور جمع شود.

وی از فساد به عنوان یک اژدهای هفت سر نام برد و گفت: مشکلات ارز و سکه مربوط به نحوه غلط توزیع آن است چرا باید یک نفر بتواند 50 هزار سکه بخرد هرچند باز مقصر خریدار نیست بلکه طراح این برنامه مقصر است.

آیت الله علما تاکید کرد: با وجود مشکلات به قول رهبر انقلاب ما هیچ بن بستی نداریم و ایران امروز آنقدر مقتدر است که هر متجاوزی را سرجایش می نشاند تا توبه کند.

وی ادامه داد: ایران یک ابرقدرت در منطقه است و به تعبیری روی اقیانوس موشک خوابیده است لذا کسی جرات کج نگاه کردن به آن را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص مذاکره با آمریکا تاکید کرد: مذاکره اصلا معنا ندارد چرا که این عدم مذاکره متکی به عملکرد 70 ساله آمریکایی ها در قبال ملت ایران است و بر مبنای استدلال است نه احساسات صرف.

وی با اشاره به پشتوانه عظیم پولی ایران بیان داشت: برای حل مشکلات اقتصادی نیز باید از شخصیت های علمی حوزه اقتصاد خارج از دولت نیز استفاده بشود.

وی همت بالا و استفاده از افراد کاردان را راه حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت : رهبر انقلاب بالغ بر 20 سال است که بر تقویت پول ملی تاکید کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به روز جهانی مسجد از مردم خواست با حضورشان مساجد را زنده نگه دارند چرا که زنده نگه داشتن مساجد به معنای زنده نگه داشتن اسلام است.

آیت الله علما با اشاره به سالروز ورود آزادگان آنها را مظهر ایثار و مقاومت نامید و گفت: هم آزادگان و هم خانواده هایشان مظهر مقاومتند.

وی با اشاره به اسیر بودن بیش از 60 هزار ایرانی در چنگ دشمن تاکید کرد: دنیا باید بداند نمی تواند ایران را تهدید کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشورمان را فساد تهدید می کند نه آمریکا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.