اضافه شدن 17 دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن 17 دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی در این استان خبر داد.

اضافه شدن 17 دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیر سفر مجدد وزیر بهداشت به فامنین هستیم، که در این راستا وزیر بهداشت اعلام کرده ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده و در مرحله ترخیص در گمرک قراردارد که از این تعداد ۱۷ دستگاه به همدان اختصاص دارد و ۳ دستگاه به فامنین تعلق خواهد گرفت.

وی به ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان امام حسن(ع) فامنین اشاره و خاطرنشان کرد: این بخش به صورت جدی در حال تکمیل است و نیروی متخصص آن بعلاوه نیروی بخش رادیولوژی آبان ماه جذب خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امسال ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال شهرستان ها پیش بینی کرده که تا کنون ۸ میلیارد تومان آن تخصیص گرفته و مابقی به مرور تخصیص می یابد.

حاجی بابایی افزود: 2 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال شهرستان فامنین پیش بینی و تا به امروز۸۵۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

وی  بابیان اینکه طی هفته گذشته جلسه ای با رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار و مجوز تاسیس گاوداری ۶۰۰۰ راسی در منطقه قهاوند در ۳۰ هکتار زمین با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان مصوب شد، گفت: مشکلات و مسائلی که مردم مبتلا به آن هستند آزار دهنده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  اساسی ترین مشکل منطقه فامنین مهاجرت است که منجر به کاهش دانش آموز تا ۲۵ نفر شده است، گفت: طی پیگیری از طریق مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان متاسفانه از سوی وزارتخانه برتعطیلی مدارس این شهرستان تاکید شده است.

حاجی بابایی  تاکید کرد: برای احیای مجدد مدارس تعطیل شده، از سوی استان و وزارت آموزش وپرورش پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: امسال در شهرستان فامنین حدود ۱۰۰۰ هکتار زمین در حوزه کشاورزی مکانیزه می شود که با اجرای این پروژه آخرین فاز مکانیزه شدن زمین های کشاورزی به اتمام می رسد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات برای تهیه تجهیزات مکانیزه کردن این زمینه ها بالغ بر ۳.۸ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ب

3 دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی فامنین اضافه می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.