معرفی نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی

نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ از میان ١١٩٤ اثر رسیده به جشنواره سراسری عکس رضوی در بخش تک عکس جلوه‌های زیارت، ١٢٣ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ١٣ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت حمید عزیزی‌خانقاهی از کرمانشاه، امیرمهدی نجف‌لوشهیر از همدان و ابراهیم علیپور از بانه به عنوان نفرات برتر در این بخش شناخته شدند.

همچنین از میان ٣٠٤ اثر رسیده در بخش تک عکس خلاقانه، ٤٤ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٣ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت جابر غلامی از اراک و سعید قاسمی از اهر به عنوان نفرات برتر در این بخش شناخته شدند.

از میان ١٠٢٦ اثر رسیده در بخش تک عکس معماری نیز، ١١٨ اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٩ اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت فرزانه چخماق‌ساز از شیراز، پریسا پشم‌تاب از تبریز و فرناز دمنابی از تهران به عنوان نفرات برتر در این بخش اعلام شدند.

همچنین از میان ٤٩ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس جلوه‌های زیارت، ٤٩ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان ٢ مجموعه اثر به نمایشگاه راه یافت.

از میان ١٤ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس خلاقانه نیز، ٢ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان هیچکدام از آثار شایسته ورود به نمایشگاه شناخته نشد.

از میان ٢٠ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس معماری، ١ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان همان یک مجموعه اثر به نمایشگاه راه یافت.

در بخش مجموعه عکس پس از بحث و بررسی و مطابقت آثار راه یافته به نمایشگاه با قواعد و پیشینه‌های جشنواره، هیچکدام از آثار شایسته دریافت جایزه شناخته نشد.

مهدی طهرانچی، میرعباس آل یاسین، محمدرضا امتنانی، سید عباس میرهاشمی و سعید فلاح فر داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

هشتمین جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر هنر‌های تجسمی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، انجمن هنر عکاسی استان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، انجمن سینمای جوان دفتر تبریز و سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی برگزار شد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری  جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار