رحمانی:

وحدت، همدلی و استفاده از تجارب رمز ایستادگی در مقابل دشمن است

فرمانده هوانیروز سپاه گفت: با وحدت، همدلی و استفاده از تجارب و تجهیزات نیروهای مختلف، می توان مقابل دشمن ایستاد.

وحدت، همدلی و استفاده از تجارب رمز ایستادگی در مقابل دشمن استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد رحمانی در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: از افتخارات من و عزیزان سپاه پاسداران، حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش و هوانیروز است؛ ما از سال ۶۳ در کنار این عزیزان بوده و شاهد مجاهدت های آنها بوده‌ایم.

وی در ادامه با تشکر از امیر قربانی برای برگزاری این همایش گفت: امروز روز وحدت و هم‌افزایی است. نقش دلاوری ها و مجاهدت های هوانیروز ارتش برای کسی پوشیده نیست، اما باید همه به دانند که در کشور هر اتفاق و حادثه ای در کشور رخ دهد، اولین یگانی که حضور پیدا می کند هوانیروز است. اقدامات هوانیروز سپاه و ارتش بیش از ماموریت های این نیرو در زمان جنگ است.

فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران با اشاره به خدمات هوانیروز در حوادث طبیعی گفت: در سیل و زلزله و دیگر حوادث هوانیروز نقش اصلی را برعهده دارد.

رحمانی عدم شناخت توانایی های هوانیروز در دستگاه های مختلف را موجب بروز برخی مشکلات دانست و گفت: افراد متخصص در ستادهای مدیریت بحران و حوادث باید حضور داشته باشند تا بتوان بهتر از قابلیت های هوانیروز استفاده شود.

وی در ادامه گفت: هوانیروز سپاه از سال ۶۰ و در عملیات خیبر کم کم شکل گرفت و بعد از آن در قالب نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار خود ادامه داد و عملا از سال ۹۵ با فرمان فرماندهی معظم کل قوا، هوانیروز سپاه شکل گرفت.

فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران در ادامه به تهدیدات و تحریم های دشمن اشاره کرد و اظهار کرد: با وحدت و همدلی و استفاده از تجارب و تجهیزات نیروهای مختلف، می توان مقابل دشمن ایستاد. توانمندی‌های بسیاری در هوانیروز سپاه و ارتش وجود دارد که می تواند با هم‌افزایی بهره بیشتری از آن ببریم؛ البته ما امروز نیز در عملیات های مختلف هماهنگ و همزمان عمل می کنیم.

رحمانی در پایان تصریح کرد: کمیسیون های مشترک مختلفی در هوانیروز سپاه و ارتش شکل گرفته و هدف نیز ارتقاء سطح هماهنگی و آمادگی هوانیروز ارتش و سپاه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار