معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان یزد از راه اندازی سامانه الکترونیکی ارزشیابی پرسنل آموزش و پرورش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی دهقان بهاء آبادی معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان یزد گفت: در راستای استقرار میز خدمت الکترونیک سامانه الکترونیکی ارزشیابی کارکنان و معلمان آموزش و پرورش استان راه اندازی می‌شود.

دهقان بهاء آبادی  در گردهمایی یک روزه کارشناسان ارزشیابی کارکنان و فنآوری اطلاعات ادارات آموزش و پرورش مناطق ۱۴ گانه استان یزد افزود: درراستای استقرارمیزخدمت الکترونیک پرسنل آموزش و پرورش برای ارزشیابی سالانه به این سامانه مراجعه می کنند و به صورت آنلاین این فرآیند را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه الکترونیکی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارزیابی عملکرد پرسنل اقدام می کند گفت: فرآیند خود ارزیابی به صورت فصلی انجام می‌شود و علاوه بر خود ارزیابی و تایید مدیر، سایر پرسنل واحد سازمانی نیز می‌توانند افراد را ارزیابی نمایند.

دهقان گفت: تلاش ما در آموزش و پرورش احترام به معلم و دانش آموز است و باید تسهیلاتی فراهم شود تا بتوان در کمترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به آنها ارائه نماییم.

وی با تاکید بر خدمت علمی و معنوی به جامعه فرهنگی استان گفت:با راه اندازی سامانه تحت وب ارزشیابی کارکنان آموزش و پرورش می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارایه مستندات اقدام نمایند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

معاون پشتیبانی اداره کل این سامانه را یک سیستم یکپارچه و به دور از دخالت دادن سلایق شخصی و گامی به سوی سازمان الکترونیک بیان کرد.

دهقان از ویژگی‌های این سامانه به تسهیل در فرآیند ارزشیابی، آرشیو و نگهداری اسناد در حجم بالا، مراجعه آسان، شفاف سازی و امکان گزارش گیری به صورت آنلاین عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

سامانه الکترونیکی ارزشیابی کارکنان و معلمان در یزد راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.