ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نقش پررنگ جهانگیری در انتخاب وزرای جدید دولت/دخالت واعظی و نوبخت در انتخاب وزرا را انکار نمی‌کنم

مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات گفت: قبلا هم انتقاداتی به واعظی و نوبخت مطرح بود که چرا در انتخاب اعضای کابینه دخالت می‌کنند.


نقش پررنگ جهانگیری در انتخاب وزرای جدید دولت/دخالت واعظی و نوبخت در انتخاب وزرا را انکار نمی‌کنمعبدالله ناصری، مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخبار منتشر شده درباره دخالت‌های رئیس دفتر رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در معرفی وزرای پیشنهادی اظهار کرد: جمع‌بندی برای معرفی وزرای پیشنهادی به کابینه دولت با مشورت واعظی و نوبخت بوده، ولی رئیس جمهور خودش تصمیم گرفته است.

ناصری با بیان اینکه رئیس دفتر رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در تصمیم‌گیری گزینه‌های وزارتخانه‌ها نقش نداشتند، تصریح کرد: همه اختیارات روحانی با مشورت جهانگیری به عنوان معاون اول در تایید چهار وزارتخانه صورت گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: واعظی و نوبخت دو چهره حزب اعتدال و توسعه هستند که جایگاهی بیش از حد وظایفشان را دارند، ولی این دخالت‌ها را انکار نمی‎‌کنم.

مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: قبلا هم انتقاداتی به واعظی و نوبخت مطرح بود که چرا در انتخاب اعضای کابینه دخیل هستند و این مسئله اعتراضاتی را به همراه داشته است.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: در این موضوع خاص ممکن است که آقای واعظی و نوبخت تلاش‌هایی برای معرفی وزرای پیشنهادی داشته‌ باشند، ولی آقای روحانی با مشورت آقای جهانگیری تصمیم گیری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار