گواهی گفت: افزایش نرخی برای آرایشگاه‌ها در عید سعید قربان نخواهیم داشت.

نرخ خدمات مصطفی گواهی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این پرسش که آیا نرخ خدمات "آرایشگاه‌های مردانه و زنانه" در عید قربان افزایش دارد یا خیر، اظهار کرد: باتوجه به آنکه نرخ خدمات در "آرایشگاه‌های مردانه و زنانه" در طول سال فقط یکبار افزایش می‌یابد، بنابراین در عیدقربان افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت، ارتباطی به اعیاد بویژه عید قربان و عید غدیر ندارد، تصریح کرد: در گذشته افزایش نرخ خدمات در "آرایشگاه‌های مردانه و زنانه"، اواخر هر سال در نظر گرفته می‌شد، اما با پیش‌بینی‌های جدید این افزایش قیمت، در اردیبهشت ماه هر سال صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: تعطیلی در کمین تولیدکنندگان قطعات خودرو 


گواهی با اشاره به تأثیر افزایش نرخ تورم و ارز در وضعیت خدمات دهی آرایشگاه‌ها، گفت: بطور قطع افزایش نرخ تورم و ارز تأثیرات خود را بر تمامی صنوف خواهد گذاشت، اما بصورت مستقیم تأثیر ندارد.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه از راه‌اندازی دانشگاه علمی-کاربردی  خبر داد و گفت: درحال حاضر مصوبه تأسیس این دانشگاه را از وزارت علوم گرفته‌ایم و قرار است طی ۱ تا ۲ ماه آینده این دانشگاه راه‌اندازی شود، همچنین نظام‌نامه‌هایی تعریف شده که  آرایشگران با ورود به این دانشگاه و اخذ مدرک بتوانند در اتحادیه آرایشگران فعالیت داشته باشند.

در ادامه شهربانو عابدی نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، تأکید کرد: باتوجه به فرارسیدن عید سعید قربان، نرخ‌ها کماکان همانند سال‌های گذشته است و افزایش نرخی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

راه اندازی دانشگاه علمی-کاربردی برای بهبود صنف آرایشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار