افزایش میزان قتل، خشونت و خودکشی در زندان‌های انگلیس صدای رئیس آن را هم درآورد

نتایج یک بررسی که ماه گذشته در انگلیس منتشر شد، نشان داد میزان قتل، خودکشی، انتقال مواد مخدر و انتقال غیرقانونی تلفن‌های همراه به داخل زندان‌های این کشور به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

افزایش میزان قتل، خشونت و خودکشی در زندان‌های انگلیس صدای رئیس آن را هم درآوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین،  وزیر امور زندان های انگلیس گفت در صورتی که از میزان قتل و خشونت در زندان های این کشور کاسته نشود وی استعفا خواهد کرد.

روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: "روی استوارت" وزیر امور زندان های انگلیس اعلام کرد دولت این کشور در چارچوب بسته‌ای، حدود ده میلیون یورو برای مقابله با خشونت در زندان ها و ورود مواد مخدر و ورود غیرقانونی تلفن های همراه به زندان های این کشور اختصاص داده است. زندان "ووم وود اسکراب" انگلیس یکی از ده زندان این کشور است که با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند. وزارت امور زندان های انگلیس بسته ای ای را برای حل مشکلات این زندان و استانداردسازی وضع آنها ارائه کرده است.

وزیر امور زندان های انگلیس اخیرا در مصاحبه با شبکه رادیویی بی بی سی اعلام کرد اگر در دوازده ماه آینده و در پی اجرای طرح جدید دولت برای کاهش خشونت در زندان‌های این کشور میزان قتل و کشتار کاهش نیابد از مقام خود استعفا خواهد کرد. وی گفت هدف بسته دولت برای بهبود وضع زندان ایجاد وضعی متفاوت در زندان های انگلیس است.

وزیر امور زندان ها در انگلیس گفت بعد از اجرایی شدن بسته دولت این کشور برای بهبود وضع زندان ها باید میزان خشونت در زندان های این کشور حدود ده الی بیست و پنج درصد کاهش یابد. افزایش قتل، خشونت و خودکشی در زندان های انگلیس به همراه افزایش ورود مواد مخدر به زندان های این کشور به زنگ خطری جدی تبدیل شده است.

از مجموع کمک ده میلیون یورویی دولت انگلیس برای بهبود وضع زندان های این کشور حدود شش میلیون یورو برای تقویت امنیت فیزیکی زندان ها، استفاده از سگ های مواد یاب و استقرار دستگاه های اسکن بدنی اختصاص داده شده است و سه میلیون یوروی باقیمانده هم برای ترمیم ساختمان ها و تاسیسات زندان ها اختصاص داده شده است. یک میلیون باقیمانده هم به آموزش نیروهای شاغل در زندان های انگلیس اختصاص داده خواهد شد.

وزیر دادگستری انگلیس هم گفته است ده زندان این کشور که به عنوان زندان های خطرناک معرفی شده‌اند با مشکلاتی مانند استعمال گسترده مواد مخدر در زندان، خشونت و مشکلات زیرساختی مواجه هستند.

بسته جدید دولت انگلیس برای بهبود وضع زندان های این کشور جدیدترین گام برای امن سازی زندان های این کشور است که در سال های اخیر به شدت با بحران ناامنی و خشونت مواجه بوده اند.

نتایج یک بررسی که ماه گذشته در انگلیس منتشر شد، نشان داد میزان قتل، خودکشی و انتقال مواد مخدر و انتقال غیرقانونی تلفن های همراه به داخل زندان های این کشور به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار