رئیس هیئت دو و میدانی قم عنوان کرد؛

دانش آموزان دو ومیدانی کار قمی جام قهرمانی کشور را از آن خود کردند

رضایی از قهرمانی تیم دو و میدانی دانش آموزی قم در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛علی رضایی،رئیس هیئت دو و میدانی قم،گفت: دو و میدانی قم پس از کسب افتخارات سریالی از ابتدای امسال تاکنون این بار در رقابت‌های دانش آموزی کشور توان خود را نشان داد و توانست جام قهرمانی رقابت‌های دانش آموزی مقطع متوسطه دوم در شهرکرد را بالای سر ببرد.

وی اضافه کرد: قهرمانی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم استان قم بدین معنی است که آن‌ها در سال آینده به مسابقات دانش آموزان جهان در کرواسی اعزام می‌شوند و قهرمانان این مسابقات همان کسانی هستند که در رقابت‌های گذشته نام آن‌ها را بارها به عنوان مدال آور شنیده‌ایم.

وی با اشاره به حضور رضا ملک‌پور در بازی‌های آسیایی جاکارتا افزود: دو و میدانی کار قمی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا همراه با کاروان تیم ملی عازم این مسابقات خواهد شد و امیدوارم وی بتواند در ۴۰۰ متر با مانع عملکرد خوبی در این میدان بزرگ و تاریخی داشته باشد.

رضایی  تصریح کرد: علی سلامتیان در ۱۱۰ متر با مانع و محمدتقی مهرعلی در پرتاب وزنه نقره گرفتند و علی کشاورز هم در پرش سه گام مدال برنز به دست آورد. در بخش تیمی نیز تیم قم قهرمان شد و تیم‌های فارس و البرز دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در این پیکارها مهدی رضایی در ۱۰۰ متر، علی کشاورز در ۱۱۰ متر با مانع و تیم رله امدادی شامل علی کشاورز علی سلامتیان مهدی رضایی و مهدی حاجیلو موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

انتهای پیام/ح

دو و میدانی کاران دانش آموز قمی قهرمان کشور شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار