دیدار صمیمانه شرکت کنندگان خنداننده شو با مدیر شبکه نسیم

شرکت کنندگان مرحله نهایی مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه با محمد احسانی مدیر شبکه نسیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شرکت کنندگان مرحله نهایی مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه شبکه نسیم با حضور در این شبکه با دکتر محمد احسانی، مدیر شبکه، دیدار و گفتگو کردند.

این نشست صمیمی با حضور سیدعلی احمدی (تهیه کننده خندوانه)، حمید خواجه نژاد (مدیر روابط عمومی معاونت سیما)، امیر عباس اشرف (مدیر تامین برنامه شبکه نمایش و مدیر روابط عمومی شبکه نسیم) و هشت برگزیده نهایی مسابقه خنداننده شو شامل متین نصیری ، آیت بی غم ، محمد جواد رضایی ، ناصر محبی ، علی صبوری ، وحید رحیمیان ، امیرحسین قیاسی و ابوطالب حسینی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، سید علی احمدی، برگزاری چنین نشستی را در ادامه مباحث مطرح شده در سری قبلی خنداننده شو در سال گذشته دانست و از حسن نظر و حمایت های شبکه نسیم و همچنین از تحمل، سعه صدر و هزینه های مختلف ایجاد شده برای شبکه برای کشف این استعدادها، پایداری و ادامه روند مسابقه تشکر و بر لزوم مراقبت از ظرفیت استعدادهای کشف شده تاکید کرد.

دیدار صمیمانه شرکت کنندگان خنداننده شو با مدیر شبکه نسیم

تهیه کننده خندوانه، میانگین سنی شرکت کنندگان در این دوره را نسبت به دوره قبل پایین تر عنوان کرد و پراکندگی طیف افراد حاضر در مسابقه را به صورت گسترده و از نواحی و شهرهای مختلف ایران دانست.

 دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم در ادامه ضمن خوش آمدگویی به حاضران از زحمات ایشان تشکر کرد و با بیان اینکه سال گذشته نیز نظیر چنین جلسه ای با حضور منتخبان دوره قبل خنداننده شو برگزار شده است ،افزود: کشف استعدادهای جدید و تقویت خانواده کمدین های تلویزیون و اهالی نمایش کشور اتفاق خجسته ای است که می تواند به مدد قدیمی های این خانواده بیاید و روح و جان تازه ای در کالبد آن بدمد.

وی با اشاره به تجربیات خود در راه اندازی گروه های طنز تلویزیونی در گذشته، در سازمان صدا و سیما خاطر نشان کرد: جریان خنداننده شو نیز توانست با خدمت به جامعه طنز تلویزیونی، استعداد های جدیدی به این عرصه معرفی کند.

وی در ادامه به بررسی و آسیب شناسی تشکیل چنین تیم هایی در سیما پرداخته و برخورداری از ظرفیت شخصیتی در مواجهه با عنصر شهرت در جامعه هنری، افزودن توان علمی در کنار تولید آثار و اجراها، مطالعه ادبیات غنی ایران و جهان ، توجه ویژه به مقوله نویسندگی در کنار اجرا ، داشتن حس تعصب نسبت به شبکه ای که از طریق آن معرفی و شناخته شده اند ، شناخت جایگاه ایجاد شده و لزوم مشورت با بزرگان و استفاده از تجربیات آنان و هوشمندی و پرهیز از گرایش به سمت و سوی نادرست و رسیدن به موفقیت کامل با استفاده از تلاش مستمر و بدون عجله را از موارد مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه این شبکه ، همواره پذیرای نقدهای منصفانه است ، اما با جوسازی ها و حاشیه سازی ها مخالف است افزود : استعانت از شهدا و یادآوری نقش بی بدیل آنها در عرصه جهاد که توسط شرکت کنندگان در خنداننده شو انجام شد و نیز احترام به والدین برای برخورداری از دعای خیر آنها را نمایشگر نگاه معرفتی شرکت کنندگان در برنامه و نوع نگرش اعتقادی آنان برشمرد.

احسانی ورود این هنرمندان به عرصه هنری کشور از طریق یک برنامه پربیننده و پرمخاطب را یک فرصت و سرمایه برای آنان دانسته و شبکه نسیم و در راس آن نگاه معاون سیما را یک نگاه حمایتی از این گروه برشمرد .

وی مقوله ایجاد نشاط و امید برای مردم را از اهم دستاوردهای خنداننده شو دانست و وعده داد که شبکه نسیم از ایده های جدید ارائه شده توسط شرکت کنندگان حمایت می کند.

حمید خواجه نژاد نیز در سخنانی کوتاه از دست آوردهای خنداننده شو سخن گفت و حضور شرکت کنندگان در خنداننده شو را نوعی عدالت رسانه ای ایجاد شده توسط رسانه ملی دانست. مدیر روابط عمومی سیما همچنین از رفاقت در عین رقابت موجود در پشت صحنه خنداننده شو به نیکی یاد کرد.

شرکت کنندگان در این جلسه ضمن تشکر از سازمان صدا و سیما و حمایت های شبکه نسیم، رسانه ملی را رسانه ای فراگیر در ظهور و بروز توانمندی هایشان دانستند.

در پایان، هدیه و یادبودی از سوی مدیر شبکه نسیم به شرکت کنندگان خنداننده شو اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار