اخبار باشگاه استقلال؛

قرارداد ٤ ساله استقلال با آقاخان/ سرنوشت بویان در انتظار نیومایر

تعدادی از مصدومان تیم فوتبال استقلال شرایط بازگشت به تیم و تمرینات را بدست آورده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مصدومیت های طولانی مدت برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال طی ماه های گذشته در نهایت این نفرات با حضور در کلینیک پزشکی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشتند و در حال حاضر شرایط برای بازگشت آنها به تمرینات و ترکیب تیم فراهم شده است.

روزبه چشمی از جمله بازیکنانی است که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و این بازیکن هم اکنون در تمرینت گروهی آبی ها هم حضور دارد و حتی در صورت صلاح دید شفر در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت ها نیز می تواند روی نیمکتآبی ها قرار بگیرد .

محسن کریمی دیگر بازیکنی است که از مدت ها پیش در کلینیک نوروزی تحت پزشک قرار دارد و این بازیکن با تمریناتی که پشت سر گذاشته از اول ماه آینده می تواند با حضور در تمرین استقلال به کار نرم دوی بپردازد .

میثم تیموری دیگر بازیکن آبی پوشی است که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و این بازیکن از امروز می تواند با حضور در تمرینات نرم دوی را در کنار تیم آغاز کند.

الحاجی گرو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال هم به دلیل کشیدگی کشاله این روز ها تمرینات انفرادی انجام می دهد و با این شرایط به بازی مقابل فولاد خوزستان نمی رسد .

در این میان فقط داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان هنوز شرایط بازگشت به تمرینات تیم را بدست نیاوردند.

بازگشت باقری به تمرینات 

فرشید باقری هافبک آبی پوشان پایتخت که به دلیل درگذشت پدر خود طی روز های گذشته راهی کرمان شده بود قرار است امروز پس از برگزاری مراسم هفتم راهی تهران شود تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند .با این وجود فرشید باقری غایب قطعی تیم فوتبال استقلال برابر تیم فولاد خوزستان است .

سرنوشت بویان در انتظار نیومایر 

نیومایر بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال هنوز در شرایط بدنی خوبی قرار ندارد و به نظر می رسد این بازیکن همچون بویان بازیکن مقدونیه ای که اول فصل گذشته به جمع آبی ها اضافه شد کارایی زیادی برای آبی ها نداشته باشد .حتی به نظر می رسد مدیران استقلال هم ازخرید این بازیکن آن طور که باید رضایت ندارند .

رحمتی سنگربان استقلال مقابل السد 

تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در روز 5 شهریور ماه به مصاف تیم السد می رود که به احتمال زیاد مهدی رحمتی در درون دروازه آبی پوشان مقابل این تیم قرار می گیرد.

قرارداد ٤ ساله استقلال با آقاخان

مرتضى آقاخان كه با باشگاه استقلال قرارداد سه ساله امضا كرده بود در جلسه گذشته با خطير معاون ورزشى باشگاه استقلال يك سال ديگر قرارداد خود را تمديد كرد.

آقاخان از نيم فصل دوم فصل جارى به استقلال اضافه مى شود.

اين بازيكن همچنين از لحاظ مالى هم با مديران استقلال توافقاتى را انجام داده و قرار شده تا براى اين فصل تا حدودى از قرارداد خود كسر كند.

آقاخان به زودى قرارداد جديد خود را در روزهاى آتى با استقلاد امضا مى كند تا از نيم فصل دوم پس از بهبودى براى آبى پوشان به ميدان برود.

معاون ورزشى باشگاه استقلال در راه مالزى

خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال پیرامون صدور مجوز حرفه‌ای و براى پیگیر مبالغی که از لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه تعلق می‌گیرد امشب راهى مالزى مى شود.

فتحى هم قرار است در سفر مالزى همراه با خطير جلسه اى را با روساى كنفدراسيون فوتبال آسيا داشته باشد.

پادوانى دستيار شفر مى شود

با توجه به درخواست شفر مبنى بر اينكه يك نَفَر به جاى ساناك به كادر فنى استقلال اضافه شود قرار است پادوانى با عقد قرارداد به عنوان مربى جديد آبى ها كار خود را در استقلال آغاز كند.

ماجراى جدايى جابر و استقلال به كجا كشيد ؟

با توجه به خط خوردن جابر انصارى از ليست شفر ،مديران باشگاه استقلال مذاكراتى را با اين بازيكن داشتند و در صدد بودند تا او را براى جدايى متقاعد كنند و در همين راستا به جابر اعلام كردند كه به دنبال تيم جديد باشد اما از آنجايى كه جابر انصارى فعلا پيشنهادى ندارد به همين دليل وى به مديران استقلال گفته كه همچنان در تمرينات حاضر مى شود.

استقلالى ها پولدار مى شوند

مديران باشگاه استقلال به دنبال اين هستند تا با حضور در مالزى و ملاقات با مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا طلب ٤٠٠ هزار دلارى خود را بابت رقابت هاى آسيايى دريافت و به ايران بياورند.

با دريافت اين مبلغ مديران استقلال مى توانند دستمزد مربيان و بازيكنان خارجى را پرداخت كنند .

٦٠٠ هزار دلار انتقال حسينى روى ميز مديران استقلال

مديران باشگاه استقلال بابت انتقال مجيد حسينى ٦٠٠ هزار دلار خود را به طور كامل از باشگاه ترابزون دريافت كردند.

ميزان دريافتى پيراهن استقلالى ها

با توجه به حضور استقلالى ها در رقابت هاى ليگ برتر به نظر مى رسد آبى پوشان بايد پس از هر ٤ بازى يك پيراهن دريافت كنند و به نوعى احتياط در استفاده از پيراهن در دستور كار آبى ها قرار دارد چرا كه حامى مالى البسه آبى پوشان به صورت محدود در اختيار بازيكنان پيراهن قرار مى دهد.

استقلالى ها دست بردار تيام نيستند

مديريت باشگاه استقلال هنوز آى تى سى تيام را صادر نكرده و در حال حاضر آبى پوشان به دنبال اين هستند تا در صورت حضور اين بازيكن در تيم عجمان و بازى براى اين تيم شكايت خود را به طور رسمى به فيفا ارائه كنند.


بیشتر بخوانید:

قهر یا سفر تفریحی دروازه بان استقلال/ برنامه تمرینی آبی پوشان مشخص شد
تعطيلى تمرين بازيكنان استقلال/عذر خواهى قائدى بابت مدل موهايش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار