مدیرکل امور شهری و شهرداری های استانداری کردستان:

شهرداری های کردستان ازدستگاه های اجرایی۱۱۹میلیارد تومان طلب دارند

مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کردستان میزان مطالبات شهرداری‌های استان از دستگاه‌های اجرایی را ۱۱۹ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۲ میلیارد تومان وصول شده است.

شهرداری های کردستان ازدستگاه های اجرایی۱۱۹میلیارد تومان طلب دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید اسدی شب گذشته در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: از ۱۱۹ میلیارد تومان مطالبات شهرداری‌های استان از دستگاه‌های اجرایی تاکنون حدود ۳۲ میلیارد تومان آن وصول شده است.

وی عنوان کرد: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن مربوط به شهرداری سنندج، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن سقز، ۹۰۰ میلیون تومان آن مریوان، ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن بانه، ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان بیجار، ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قروه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دهگلان، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دیواندره و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن هم مربوط به شهرداری کامیاران است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی و درآمدی شهرداری‌های استان مناسب نیست، بیان کرد: به دلیل رکود بازار مسکن و ساخت و ساز و کاهش اعتبارو سهم ارزش افزوده شهرداری‌های استان شرایط مطلوبی ندارند.

مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کردستان ادامه داد: شهرداری‌ها نیاز به ایجاد درآمد‌های پایدار دارند و باید در این زمینه ورود پیدا کنند تا بتوانند خدمات لازم را به پرسنل خود و آحاد مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.