بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 - اندونزی

جعفری: انتقام شکست در گرگان را از کره جنوبی گرفتیم

ملی پوش تیم کبدی بانوان ایران گفت: جدال با کره جنوبی ،جنگ صدرنشینی در مرحله گروهی بود که توانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملی کبدی بانوان کشورمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را مقتدرانه و با پیروزی 46 بر 20 مقابل کره جنوبی آغاز کرد. سعیده جعفری، ملی‌پوش ایران پس از پایان این رقابت با اشاره به استرس بالای بازی گفت: قبلاً دو بار به کره جنوبی باخته بودیم و این مسابقه خیلی برای‌مان مهم بود، به‌خصوص شکست در گرگان واقعاً برای‌مان سنگین بود.

ملی پوش 25 ساله تیم ملی کبدی ادامه داد: مهم‌ترین بازی ما همین مسابقه بود. با این پیروزی خیلی بر شرایط جدول مسلط شدیم. حدود 50 درصد تیم نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان تغییر کرده بود و با تعویض تاکتیک، آنالیز حریف و تغییر نفرات کره جنوبی را کاملاً غافلگیر کردیم.

جعفری که از استان فارس به تیم ملی رسیده است، با اشاره به حمایت خوب بازیکنان ایران از هم در دفاع گفت: نقطه قوت کره جنوبی حمله از گوش راست بود که امروز کاملاً ناتوان بودند. سخت‌ترین حریف گروه را بردیم، اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده و در نیمه نهایی و فینال بازی‌های سختی پیش رو داریم.

وی در پایان تأکید کرد: آمده‌ایم که برنز 2010 و نقره 2014 را تبدیل به طلا کنیم. تایلند و هند رقیبان اصلی ما هستند و با همین تلاش و اتحاد قطعاً به مدال طلا خواهیم رسید.


بیشتر بخوانید:

کبدی بانوان ایران بازی های آسیایی را پرقدرت شروع کرد

نتایج کاروان ورزشی ایران در روز نخست بازی‌ها


انتهای پیام/

پیروزی بانوان ملی پوش کبدی در نخستین رقابت های جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار