سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس جزئیات نشست امروز این فراکسیون با معاون اقتصادی رییس جمهور را تشریح کرد.

ارائه توضیحات اقتصادی نهاوندیان به فراکسیون مستقلین مجلسمهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جززیات جلسه امروز فراکسیون متبوع خود با نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: در نشست امروز فراکسیون مسائل مختلف پیرامون مشکلات اخیر اقتصادی بررسی شد.

وی افزود: نهاوندیان در نشست امروز اعلام کرد که اشتباه دولت یازدهم پافشاری و مقاومت غیرمنطقی در برابر روند طبیعی افزایش نرخ ارز بود.

لاهوتی بیان کرد: بحث دیگر که در نشست امروز مطرح شد، رشد نقدینگی بود که همه اعضا معتقد بودند باید تصمیات در این باره سریعتر گرفته شود.

وی افزود: رشد اقتصادی که معمولاً متوسط 3 درصد است این باید افزایش پیدا کند و یک تعادلی بین کاهش نقدینگی و رشد اقتصادی در کشور وجود داشته باشد در مجموع بعضی‌ها معتقدند که بالا بردن سرمایه بانکی و البته افزایش سپرده‌های بانکی به نوعی می تواند یکی از راه‌حل‌ها باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد: نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور معتقد بود که اگر انسجام در بین گروه‌های سیاسی وجود داشته باشد می‌توانیم با بنیه ای که در کشور وجود دارد، از این مرحله عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار