بررسی عملکرد ورزشکاران روئینگ در روز اول بازی‌های آسیایی جاکارتا

تیم ملی روئینگ ایران امروز در ۵ ماده با رقیبان خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ به رقابت پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین روز از هجدهمین دوره مسابقات آسیایی به میزبانی کشور اندونزی برگزار شد و ورزشکاران کشورمان در 10 رشته با حریفان خود به رقابت پرداختند.  تیم ملی روئینگ ایران نیز امروز در مرحله مقدماتی در 5 ماده نماینده داشت و با حریفان خود به رقابت پرداخت. این رقابت ها در شهر پالمبانگ برگزار شد.

روئینگ تک نفره سنگین وزن آقایان

مجتبی شجاعی در روئینگ تک نفره سنگین وزن آقایان با حریفانی از کشور های ژاپن، عربستان، تایلند، پاکستان و هند به رقابت پرداخت و در نهایت با ثبت رکورد8 دقیقه و 21 ثانیه و 77 صدم ثانیه  بعد از ورزشکاران ژاپنی و هندی در رده سوم قرار گرفت و راهی مرحله شانس مجدد شد. شجاعی باید چهارشنبه (31 مرداد) در رقابت های شانس مجدد با حریفان خود به رقابت بپردازد.

بررسی عملکرد ورزشکاران روئینگ در روز اول مسابقات آسیایی جاکارتا

روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان

مهسا جاور در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از چین، ژاپن، ویتنام و اندونزی به رقابت پرداخت و در نهایت با ثبت زمان 9 دقیقه و 18ثانیه و 21 صدم ثانیه در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت و به مانند شجاعی به گروه شانس مجدد راه یافت. جاور باید چهارشنبه (31 مرداد) در رقابت های شانس مجدد با حریفان خود به رقابت بپردازد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

روئینگ 2 نفره سنگین وزن آقایان

محسن شادی و عاقل حبیبی در روئینگ 2 نفره سنگین وزن آقایان با حریفانی از هند، ژاپن، ازبکستان و چین تایپه قرار گرفت و با ثبت رکورد 7دقیقه و 20 ثانیه و 77 صدم ثانیه در رتبه چهارم قرار گرفت و به گروه شانس مجدد رفت. مسابقات شانس مجدد این ماده در روز سه شنبه (30 مرداد) برگزار خواهد شد.

روئینگ 2 نفره سنگین وزن بانوان

مریم کرمی و پریسا احمدی در روئینگ 2 نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از چین، کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و هند به رقابت پرداختند و در نهایت با ثبت رکورد 8 دقیقه و 7 ثانیه و 72 صدم ثانیه در رتبه سوم قرار گرفتند و به فینال A این مسابقات راه یافتند. مسابقات فینال A این ماده در روز پنج شنبه( 1 شهریور) برگزار خواهد شد.

روئینگ 4 نفره سبک وزن بانوان

مهسا جاور، مریم کریمی، مریم امید پارسا و نازنین رحمانی در روئینگ 4 نفره سبک وزن بانوان با حریفانی از تایلند، چین تایپه و اندونزی در پیست پالمبانگ به رقابت پرداختندکه در نهایت با ثبت رکورد 7 دقیقه و 23 ثانیه و 45 صدم ثانیه در رتبه اول گروه خود قرار گرفتند و به فینال گروه A این مسابقات راه یافتند.مسابقات فینال A این ماده در روز پنج شنبه( 1 شهریور) برگزار خواهد شد.

بررسی عملکرد ورزشکاران روئینگ در روز اول مسابقات آسیایی جاکارتا


بیشتر بخوانید: جزئیات کاروان قایقرانی اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا 


انتهای پیام/

عملکرد ملی پوشان روئینگ در روز اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.