بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

عملکرد ملی پوشان تنیس، شمشیربازی و کبدی در روز نخست بازی‌های آسیایی

تیم ملی کبدی ایران با ۲ پیروزی عملکرد خوبی را در اولین روز بازی‌های آسیایی داشت و تیم تنیس و شمشیربازی ایران نتایج نسبتا خوبی را گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،ورزشکاران شمشیربازی، کبدی و تنیس کشورمان در روز نخست بازی های آسیایی 2018  جاکارتا به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

رشته شمشیربازی:

در اسلحه سابر بانوان :نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی پس از صعود از مرحله گروهی،در آغاز دور حذفی با قبول شکست برابر رقبا حذف شدند.

فائزه رفیعی در این مسابقات به برتری برابر شمشیربازان کامبوج و ن‍‍پال دست یافت،  و با شکست در مقابل حریفانی از کشورهای کره جنوبی، اندونزی و ژاپن راهی مرحله حذفی شد اما در آنجا با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب شمشیرباز چینی شد.

نجمه سازنچیان هم با ٢ پيروزی برابر حریفانی از قزاقستان و تایلند و ٢ باخت به نمايندگان اندونزی و کره جنوبی راهی مرحله حذفی شد اما در آنجا و با قبول شکست ۱۵ بر ۱۱ از حریف هندی از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش مردان هم محمد اسماعیلی ملی پوش شمشیربازی کشورمان در اسلحه اپه با 2 برد برابر حریفان خود از کشورهای تایلند و ویتنام و همچنین3  باخت برابر  تیم های هنگ کنگ، قرقیزستان و ژاپن راهی مرحله بعدی مسابقات شد اما در مرحله حذفی با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ از حریف ازبکستانی خود شکست و حذف شد.

محمدرضایی نیز با چهار برد مقابل امارات، مغولستان، کامبوج و تایلند و 2 باخت مقابل چین و کره جنوبی توانست به جدول اصلی بازی ها راه پیدا کند اما در مرحله بعد با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب شمشیرباز قرقیزستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

رشته کبدی: 

در رشته کبدی تیم مردان و زنان ایران با اقتدار ظاهر شدند و توانستند حریفان خود را شکست دهند.

تیم ملی کبدی بانوان ایران با نتیجه ۴۶ بر ۲۰ کره جنوبی را شکست داد و تیم ملی کبدی مردان ایران با نتیجه ۵۵ بر۱۹ ژاپن را شکست داد.

رشته تنیس :

در رشته تنیس در انفرادی زنان صدف صادق وزیری در دور اول برابر کره جنوبی ۲برصفر شکست خورد و حذف شد و در انفرادی مردان امیر حسین بادی و شاهین خالدان به دلیل حاضر نشدن حریفانشان از قرقیزستان راهی دور دوم شدند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تنیس: هر باختی مقدمه یک پیروزی است

پیروزی تیم کبدی مردان مقابل ژاپن در گام نخست

ناکامی شمشیربازان اپه و سابر انفرادی ایران در بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

عملکرد تیم های تنیس، شمشیربازی و کبدی در نخستین روز بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار