نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست بدهند، به همین خاطر برنامه‌های مذهبی باید بر محور مقاومت بوده و همه اقشار جامعه را پوشش دهد.

برنامه‌های مذهبی همه اقشار جامعه را پوشش دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در نشست ستاد شئونات فرهنگی با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) با اشاره به تهاجم نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی افزود: بعد از پیروزی انقلاب تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور شدت گرفته به همین خاطر باید برنامه‌های مذهبی پرمحتواتر، موثرتر و عمیق‌تر برگزار شود تا بخشی از تهاجمات را خنثی کند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست بدهند به همین خاطر برنامه‌های مذهبی باید بر محور مقاومت بوده و همه جامعه را پوشش دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مذهبی و هدایتگرانه تنها بر عهده مساجد و هیات‌های مذهبی نیست اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در برگزاری این برنامه‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه در ۹ ذی الحجه در بوشهر تاکید کرد: دعای عرفه در همه تکایا و مساجد برگزار شود، ولی کوشش شود در مکان‌های اصلی شهر که جمعیت بیشتری حضور پیدا می‌کنند شرایط مناسب تری فراهم شود.

انتهای پیام/م

دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست بدهند

برچسب ها: جنگ نرم ، ائمه اظهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.