رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان خریداری و راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ اورنگ ایلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده 8 میلیارد ریال برای تجهیزات عروق جراحی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص یافته است.
وی از خرید سونو پرتابل برای شهرستان چرام خبر داد و افزود: نامه تجهیزات اورژانس دهدشت در وزارت بهداشت برای هیئت تایید شده و بزودی این مهم محقق می‌شود.
ایلامی بیان کرد: رادیولوژی پرتابل, 6 دستگاه مانیتور, ونتیلاتور ثابت, الکتروشوک, ونتیلاتور پرتابل, دو دستگاه الکتروگاردیوگرافی, 24 تخت مخصوص بستری اورژانس, 6 ساکشن پرتابل, دو ترالی اورژانس, 10 برانکارد, 8 ویلچر, 4 پمپ سرم, 4 پمپ سرنگ, 10 تخت معاینه, 8 تخت اطفال, اگوسونوی پرتابل, پالس السبمتر و دو تخت CPR از جمله تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بوده که بزودی تامین می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مکاتبات انجام شده با وزارت بهداشت در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان دهدشت، تصریح کرد: 50 درصد اعتبارات مورد نیاز خرید این تجهیزات از طریق وزارت بهداشت تامین می ‌شود.
ایلامی از اسکان 437 نفر از کارکنان این دانشگاه در مشهد مقدس در 30 روز اخیر خبر داد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه رفاهیات کارکنان در 30 روز اخیر 437 نفر ار کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مشهد مقدس اسکان یافتند که این مهم در بین سایر دانشگاه های کشور کم نظیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 300 نفر از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه یک وعده غذایی میهمان حضرت شدند, عنوان کرد: هم اکنون 84 نفر در هتل مورد نظر دانشگاه اقامت دارند.
انتهای پیام/غ

 تجهیزمراکز درمانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.