تعطیلی انبار 5 و نیم ميليارد ريالی احتکار برنج در اصفهان

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان 75 تن برنج احتکار شده به ارزش 5 ميليارد و 500 میلیون ريال کشف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد علی يوسلياني جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه افرادي سودجو مقادير زيادي برنج خارجی با مارک هاي مختلف را در يک انبار احتکار کرده و منتظر تغيير قيمت آنها در بازار هستند ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طي هماهنگي با مقام قضائي به همراه نمایندگان اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 70 تن برنج احتکار شده به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ یوسلیانی، با بیان اینکه انبار مذکور به دستور مقام قضائی پلمپ شده است گفت: در این رابطه یک فرد متخلف نیز شناسایی و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت در زمینه احتکار و قاچاق کالا توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/م

 

کشف انبار احتکار برنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.