بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ – اندونزی؛

زنگ خطر برای ورزشکاران بازی های آسیایی /زلزله و آتش فشان اندونزی را فرا گرفت

با وقوع زلزله 6.3 ریشتری در کشور اندونزی 3 نفر کشته برخی از آتش فشان های این کشور به مرحله فعالیت رسیده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از ITV news؛به تازگی با وقوع زلزله 6/3 ریشتری در مجموع الجزایر اندونزی ، 13تن به علت ریزش آوار در این جزیره کشته شدند و همچنین پس لرزه های این زلزله سبب مصدومیت و تخریب بخشی از خانه های ساکنان قسمت شمال شرقی این جزیره شده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین به دنبال وقوع این زمین لرزه سبب آن شده است تا بسیاری از کوه های آتش فشانی این منطقه فعال شده و به دنبال ریزش بخشی از کوه به علت انفجار آتش فشانی 16 تن دیگر نیز کشته شوند.

زنگ خطر برای ورزشکاران بازی های آسیایی /زلزله و آتش فشان اندونزی را فرا گرفت

زنگ خطر برای ورزشکاران بازی های آسیایی /زلزله و آتش فشان اندونزی را فرا گرفت

طبق آمار سازمان زمین شناسی و وقایع غیر قابل پیش بینی آمریکا ، زمین لرزه ها و آتش فشان های «حلقه آتش» که در  مجموع الجزایر جاکارتا را در بر می گیرد فعال شده و می تواند خسارت های جبران ناپذیری را بر جای بگذارد.

گفتنی است مسئولان سازمان مدیریت بحران اندونزی نیز پیش بینی کرده اند که مسابقات آسیایی جاکارتا نیز در خطر این حوادث قرار دارد و همانند حادثه زلزله 8 ریشتری ،جزیره بالی این کشور می تواند سبب کشته شدن 460 نفر شود.


بیشتر بخوانید:نتایج کاروان ورزشی ایران در دومین روز از بازی‌های جاکارتا 


انتهای پیام/

بازیکنان مسابقات آسیایی در خطر زلزله و آتش فشان قرار گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار