پایان مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام وحدت و دوستی ارومیه

چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام وحدت و دوستی ارومیه با پیروزی ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام وحدت و دوستی ارومیه ۴۰۰ کاراته کار از ۱۴ کشور در دو بخش کاتا و کمیته و در ۱۵ وزن به مدت ۴ روز باهم رقابت کردند که در بخش کاتای انفرادی نوجوانان محمد مصطفی ظفری زاده از ایران، در کاتای جوانان مهدی رضایی از ایران و کاتای بزرگسالان رومان حیدراف از جمهوری آذربایجان به مقام اول و مدال طلا رسیدند.

در بخش کمیته نوجوانان هیوا عزیز نجات، حسین مهدیون، عرشیا فیض، سهیل میدان رو همگی از ایران و بوراک اوزگونوز از ترکیه در اوران مختلف به مقام اول و مدال طلا رسیدند.

در کمیته جوانان و در اوزان مختلف نیز کاراته کارانی بنام بوراک اوزدمیر، حسن ارصلان، عمر فاروک از ترکیه و صابر صالحی از ایران و کباریز صلوات از قزاقستان مقام اول و مدال طلا را با خود به خانه بردند.

همچنین در کمیته بزرگسالان امیررضا پور حیدر، مهدی خدابخشی و علی مسکینی از ایران و ویتیکیوس فیگورا از برزیل و سمیر محمداف از جمهوری آذربایجان قهرمان این بخش و مدال‌های طلا را در اوزان مختلف کسب کردند.

در جدول توزیع مدال‌ها نیز ایران با ۱۰ طلا. ۱۵ نقره و ۲۳ برنز مقام نخست، ترکیه با ۴ طلا. ۱ نفره و ۱ برنز مقام دوم و جمهوری آذربایجان با ۲ طلا. ۱ نقره و ۴ برنز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات از ۲۵ تا ۲۸ مرداد به مدت ۴ روز در سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار شد.

 

انتهای پیام/ی

 

مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام وحدت و دوستی ارومیه پایان یافت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.