بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

هادی با شکست نایب قهرمان المپیک فینالیست شد

پرویز هادی به دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 مسابقات وزن 125 کیلو گرم از صبح امروز (دوشنبه) در جاکارتا آغاز شد که پرویز هادی نماینده سنگین وزن کشورمان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را مغلوب کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد اولگ بولتین از قزاقستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد.هادی برای رسیدن به فینال مقابل داوید مودزماناشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان 11 بر 8 پیروز شد و به دیدار فینال رسید.نماینده کشورمان عصر امروز در دیدار پایانی به مصاف ژی وی دنگ از کشور چین می رود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

در رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم ایران توسط حسن یزدانی و علیرضا کریمی در اوزان 86 و 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم به مدال برنز رسید.


بیشتر بخوانید:

پرویز هادی به نیمه نهایی رسید

بوسه کریمی به مدال طلای وزن 97 کیلوگرم/2 مدال طلا و یک برنز آزادکاران در روز نخست


انتهای پیام/

پیروزی پرویز هادی در نیمه نهایی کشتی آزاد بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار