عضویت ۱۶ ورزشکار و مربی آذربایجان غربی در تیم اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی جاکارتا

معاون مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سهم استان آذربایجان غربی از کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۱۶ نفر است.

معاون مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: این 16 بازیکن و مربی در رشته های قایق رانی، کبدی، والیبال، کاراته، تنیس، وزنه برداری به همراه تیم های ملی شانس خود را برای گرفتن مدال در این تورنمنت بین المللی می آزمایند.

مصطفی پور با بیان اینکه سهم ورزش شهرستان مهاباد از افراد اعزامی یک مربی است، افزود: مربی اعزامی طاهر کبوتری نام دارد که در رشته ی قایق رانی تیم ملی  کشورمان را هدایت میکند، همچنین سه بازیکن هم به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، رضا قهرمانی به عنوان قایق ران عضو تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: شناخته شده ترین چهره ی اعزامی استان سیامند رحمان است که در رشته ی وزنه برداری معلولان به افتخار آفرینی دوباره برای کشورمان خواهد پرداخت، و در رشته ی تنیس  معلولان هم حسن جانفشان در این بازی ها حضور دارد.

معاون مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربب گفت: در رشته ی والیبال 5 بازیکن نامی استانمان به نام های سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد رضا حضرت پور، مرتضی شریفی، امیر حسین توخته به همراه تیم ملی والیبال کشورمان در اندونزی به سر می برند.

مصطفی پور در ادامه اضافه کرد: در تیم ملی کبدی ایران هم آذربایجان غربی دو نماینده دارد، که عیسی زینالی به عنوان کادر فنی تیم و محمد رضا شادلو به عنوان بازیکن حضور دارند.

انتهای پیام/ه

اعزام 16 ورزشکار و مربی آذربایجان غربی به بازی های آسیایی جاکارتا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.