بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

طلای کریمی قدرت کشتی آزاد ایران در آسیا را نشان داد/ پیروزی مطلق یزدانی بر حریفان

وبسایت رسمی بازی های آسیایی در گزارش هایی از رقابت های کشتی از اقتدار کشتی آزاد ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش ها آمده است: مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قدرت کشتی آزاد ایران در آسیا را ثابت می کند چراکه ایران در وزن 86 کیلوگرم نیز صاحب مدال طلا شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین این سایت نحوه مبارزه علیرضا کریمی در دیدار فینال مقابل ماگومد موسی یف قرقیزستان را ستود و به نمایش فنی و کنترل کشتی از سوی این نماینده کشورمان اشاره کرد در حالی که حریف وی حرفی برای گفتن نداشت.

همچنین در گزارش دیگری که در این سایت درج شده است به کسب مدال طلای حسن یزدانی و نحوه مبارزات این آزادکار کشورمان اشاره شده است.

این سایت در مورد دیدار یزدانی با حریف لبنانی نوشت: یزدانی در دیدار فینال پیروزی مطلق با امتیاز فنی را در یک دقیقه و 29 ثانیه به دست آورد.

زمانی که رقابت یزدانی شروع شد وی تهاجمی ظاهر شد و توانست با کسب 10 امتیاز این مسابقه را به سود خود به پایان برساند. ده ها تن از هواداران ایرانی با تشویق ها و فریادهای خود منتظر پیروزی یزدانی و برپایی جشن قهرمانی بودند و یزدانی پس از این مسابقه به حضور در جایگاه تماشاگران به طرفدارانش احترام گذاشت.

در ادامه این خبر نیز به پیروزی های مطلق حسن یزدانی بر حریفان قزاقستان و مغولستانی اش نیز اشاره شده است.


بیشتر بخوانید:

هادی با شکست نایب قهرمان المپیک فینالیست شد

بازتاب مدال آوری کشتی گیران ایران در سایت اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

گزارش وبسایت رسمی بازی های آسیایی جاکارتا از اقتدار کشتی آزاد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار