حق شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت تجدید نظر درباره ارائه خدمات درمانی شهرداری به شهروندان

عضو شورای شهر تهران بر تجدیدنظر درباره ارائه خدمات درمانی به شهروندان توسط شهرداری تاکید کرد.

خبرنگار: کاظمی/خدمات درمانی شهرداری به شهروندان باید مورد تجدید نظر قرار بگیردمحمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شهرداری باید متناسب با منابعی که در اختیار دارد، اولویت بندی کند و اداره شهر را انجام دهد، ‌اظهار داشت: ما باید حضور شهرداری در حوزه درمان و ارائه خدمات درمانی به شهروندان را مورد تجدیدنظر قرار دهیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در جایی که مقام مسئولی مانند وزارت بهداشت داریم، نباید خدمات درمانی توسط شهرداری ارائه شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی برای کارکنان شهرداری قابل قبول است، گفت: در حالی که مسائل عمومی شهر مثل بهداشت اجتماعی همچنان دچار مشکل است، اگر این خدمات گسترده شود و بخواهیم در مناطق شهرداری خدمات درمانی به شهروندان ارائه کنیم، قطعا این کار اولویت ندارد.

حق شناس تصریح کرد: اگر بخواهیم وارد حوزه درمان شویم،‌ باید وارد حوزه‌هایی شویم که وزارت بهداشت در آن ورود نکرده و در عین حال حوزه شهری هم به آن مبتلاست.


بیشتر بخوانید: شاهد موازی‌کاری گسترده در شهرداری تهران هستیم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به امکان بیمار شدن برخی شهروندان، گفت: در این شرایط وزارت بهداشت با تأمین پزشک، تخت و داروی بیمار اقدام به حل مشکل او می‌کند و اگر شهرداری در این حوزه کاری کرده است، باید به سایر حوزه‌ها برود و در آنجا متمرکز شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در یک دور‌ه‌ای درآمدهای زیادی داشت، گفت: بر همین اساس این نهاد وارد حوزه‌هایی شد که شاید جزء حوزه‌های اصلی شهرداری نبودند، اما به این علت که برای شهروندان مفید ارزیابی شده بودند، انجام آن را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار