بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

صحبت های ملی پوشان دوومیدانی پس از ورود به جاکارتا

گروه اول ملی پوشان دوومیدانی وارد جاکارتا شد و درباره مسابقات دوومیدانی بازی های آسیایی صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیمور غیاثی سخنگوی کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی در مورد مسابقات پیش رو ملی پوشان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: ملی پوشان عزمشان را جزم کرده اند تا بهترین رکوردها را ثبت کنند و هر چه در توان دارند را به نمایش بگذارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او بیان کرد: تمامی نفرات تیم ملی با آمادگی فنی و ذهنی پا به جاکارتا می گذارند و هدف شان عملکردی آبرومندانه برای کشورمان است.

علی ثمری پرتابگر وزنه کشورمان در بازی های آسیایی گفت: امیدوارم در جاکارتا مدال بگیرم و دل مردم ایران را شاد کنم. از نظر جسمانی آماده هستم و می خواهم نمایش آبرومندانه ای داشته باشم.

علی خدیور دونده کشورمان نیز افزود: ان شاالله دوباره مثل مسابقات قهرمانی آسیا در هند مدال ها را تصاحب می کنیم و با دعای خیر مردم بهترین عملکرد را خواهیم داشت . امیدوارم دل مردم ایران را با کسب نتایج مطلوب شاد کنم.

شاهین مهردلان، قهرمان پرتاب وزنه ایران در مورد حضورش در این دوره از بازی‌ها اظهار داشت:  از آذرماه در اردوی مشهد تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام دادم تا توانستم در مسابقات لیگ طلایی و قهرمانی کشور به اوج آمادگی برسم. با ثبت رکوردهای حدنصاب برای انتخاب تیم ملی اعزامی به جاکارتا بیشتر انرژی گرفتم و حالا که ملی پوش هستم دوست دارم در بازی‌ها هم رکورد بهتری بزنم.

او افزود: خیلی به مدال بازی‌ها احتیاج دارم چرا که حدود 11 سال از عمرم را در ورزش قهرمانی سپری کردم .دوست دارم بهترین استفاده را از عنوان آسیایی ببرم. تا الان یک مدال با ارزش طلای جوانان آسیا در کارنامه دارم و امیدوارم با کسب مدال بازی‌ها کارم تکمیل می‌شود. البته پایان کار نیست و به دنبال مدارج بالاتر هستم.

قهرمان پرتاب وزنه ایران به حضور علی ثمری در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که به همراه علی به جاکارتا اعزام شدم‌. او قهرمان آسیا است وخیلی دوست دارم هر دو روی سکو بایستیم و هدف اهتزاز پرچم ایران است.

بیشتر بخوانید:

غیاثی: بانوان باعث ارتقای جایگاه ایران در جاکارتا می شوند/سه مدال در دوومیدانی می گیریم

انتهای پیام/

اظهارات دوومیدانی کاران پس از ورود به جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار