رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: هرزمانی ابلاغیه تدریس فغانی در دانشگاه پرسپولیس را دریافت کنیم درمورد این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

فریدون اصفهانیان  رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره همکاری علیرضا فغانی، داور بین  المللی فوتبال  ایران با دانشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من از چگونگی فعالیت دانشگاه پرسپولیس اطلاع خاصی ندارم و نمی دانم تا چه اندازه بین این دانشگاه و باشگاه پرسپولیس ارتباط وجود دارد. تاکنون در مورد بحث تدریس فغانی در دانشگاه مذکور نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است اما هر زمانی که این امر انجام شود با درنظر گرفتن تمام جوانب درمورد این موضوع تصمیم گیری می کنیم. همین که فغانی اعلام کرده است باید مکاتبات لازم با فدراسیون فوتبال انجام شود نشان می دهد او به چارچوب های کاری احترام می گذارد و به همین دلیل از فغانی تشکر می کنم.

او درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار دوستانه ژاپن- شیلی گفت: فدراسیون فوتبال ژاپن با ارسال دعوت نامه ای درخواست کرد علیرضا فغانی دیدار این تیم برابر شیلی که 16 شهریور برگزار می شود قضاوت کند و به همین دلیل ما هم این پیشنهاد را قبول کردیم.


بیشتر بخوانید- اصفهانیان: از داوران می خواهم با جایگیری مناسب، به صحنه های بازی نزدیک باشند 


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره احتمال محرومیت داورانی که در هفته های ابتدایی لیگ برتر اشتباهات تاثیرگذار داشتند مانند وحید کاظمی که در دربی اصفهان عملکر ضعیفی داشت، تصریح کرد: محرومیت داوران بی معنی است چراکه کمیته داوران هیچ داوری را محروم نمی کند اما براساس ضوابط موجود در آئین نامه کمیته همانگونه که برای عملکرد خوب داوران به آنها پاداش می دهیم داورانی که اشتباهات تاثیرگذار انجام دهند هم جریمه می شوند و این امر به معنی محروم شدن آنها نیست. وحید کاظمی هم در بازی سپاهان و ذوب آهن اشتباهات تاثیرگذار انجام داد و 2 پنالتی نگرفت که برهمین اساس احتمال جریمه او وجود دارد.

انتهای پیام/

اظهارات فریدون اصفهانیان درباره تدریس فغانی در دانشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار