معاون استاندار تهران:

انبار شهریار آماده دریافت کمک ها برای ستاد اربعین است

امامی امین اظهار داشت: انبار شهریار برای جمع آوری کالاها و مواد غذایی آماده شده و از شنبه آماده دریافت کمک ها هستند.

انبار شهریار آماده دریافت کمک ها برای ستاد اربعین استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امامی امین معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران در جلسه ستاد اربعین با اشاره به وظایف این ستاد اظهار داشت: در سال جاری تکلیفی برای استان تهران در ایام اربعین در نظر گرفته شد که با توجه به شرایط استان درصدد بودیم که مانند سال گذشته تنها در نجف فعالیت کنیم و اگر شرایط فراهم بود به کربلا نیز کمک کنیم.

وی افزود: مکلف هستیم ۷۰ هزار نفر را مانند سال گذشته اسکان دهیم که ستاد اربعین نیز با آن موافقت کرده است. از این رو امسال به روال گذشته عمل خواهیم کرد و از ۷۰ هزار نفر زائر در شهر نجف اشرف پذیرایی می‌کنیم.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با اشاره به سهمیه فرمانداری ها افزود: کمترین مبلغ کمکی که برای فرمانداران در نظر گرفته شده، ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان و برای فرمانداری تهران ۳ میلیارد تومان است.

امامی امین تصریح کرد: انبار شهریار برای جمع آوری کالاها و مواد غذایی آماده شده و از شنبه آماده دریافت کمک ها هستند. در این زمینه اجناسی که دارای تاریخ که قابلیت نگهداری داشته باشد مدنظر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار