با مخترعین ایرانی؛

راه اندازی سامانه‌ای برای تهیه آسان غذا و داروی حیوانات

یکی از استارت‌آپ هاموفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید محصولات مورد نیاز برای حیوان خود را خریداری کنید.

سامانه ای که برای آسایش خاطر حیوانات راه اندازی شده استبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان سبب رشد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

حیوانات خانگی در بسیاری از خانه ها دیده می‌شود و صاحبان این حیوانات برای نگهداری از آن‌ها و تامین نیازهایشان کار سختی در پیش دارند اما به تازگی یکی از استارت‌آپ ها موفق بهطراحی سامانه ای شده است که در آن می‌توانید به نیاز حیوان خانگی خود پاسخ دهید.

در این  استارت‌آپ‌ها می‌تواند مواد غذایی و محصولات مورد نیاز حیوان خانگی‌تان را خریداری کنید و دیگر دغدغه تامین نیاز او را نداشته باشید.

خرید وسایل مورد نیاز حیوانات در سامانه استارت‌آپی

این سامانه فضایی را فراهم کرده است تا در آن بتوانید نیاز حیوانات خانگی خود پاسخگو باشید همچنین بهترین مواد غذایی که برای یک حیوان لازم است را در این سامانه می‌توانید پیدا کنید.

همه وسایل و مواردی که برای یک حیوان مورد نیاز است در این سامانه پیدا می‌شود برای مثال اسباب‌بازی و یا وسایلی مربوط به آرایش و پیرایش حیوانات و یا داروهای او را هم می‌توانید در این سامانه پیدا کنید.

 از جمله نکات دیگر این سامانه فراهم کردن وسایلی است که برای یک حیوان نیاز است برای مثال لوازم حمل و نقل سفر حیوانات در این سامانه وجود دارد و شما با اطمینان خاطر می‌توانید وسایل مربوط به او را خریداری کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار