در نشست خبری؛

برنامه های هفته دولت در قم تشریح شد

خطبه خوانی در حرم حضرت معصومه(س)و حضور مسئولان استانی در مناطق مختلف با هدف بررسی مشکلات از جمله برنامه های هفته دولت در قم است.

برنامه های هفته دولت در قم تشریح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و دبیر ستاد برنامه‌های هفته دولت در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به آغاز برنامه های این هفته با مراسم خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: ۸۸ طرح در بخش عمران، ۷۹ طرح در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و صنعت، ۱۲ طرح هم در بخش آموزش و 2 طرح نیز در بخش درمان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

غضنفری در خصوص سایر برنامه‌های این هفته، گفت: حضور مسئولان استان در بخش‌ها و مناطق مختلف با هدف بررسی مشکلات مردم از دیگر اقدامات هفته دولت خواهد بود.

استاندار هم در این جلسه با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور، مسئولان استان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات استان به کار خواهند گرفت.

صادقی افزود: در سه سال گذشته ۸۶۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۱۸ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.

محسن بهشتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم ارتقای کیفیت زندگی مردم، تولید ثروت و اشتغال را از جمله اهداف پیش‌بینی شده برای طرح های پیش روی استان دانست و گفت: از محل بهره‌برداری طرح‌های هفته دولت امسال برای ۱۱۱۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

بهشتی همچنین از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌های روستاهای استان تا پایان نیمه اول امسال خبر داد و افزود: از محل اعتبارات بیش از ۵۰ طرح در ۳۶ روستایی استان به سرانجام رسیده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۳۰ میلیارد تومان برای طرح‌های روستایی به دهیاری‌ها اختصاص یابد.

انتهای پیام/ش

برگزاری نشست خبری هفته دولت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار