قتل خانوادگی که احساسات در آمریکا را به شدت برانگیخته است+ تصاویر

­یک مرد آمریکایی ساکن کلورادو روز سه‌شنبه برای تفهیم اتهام رسمی درباره قتل همسر باردار و دو دختر خود در دادگاه حاضر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­یک مرد آمریکایی ساکن کلورادو روز سه شنبه برای تفهیم اتهام رسمی درباره قتل همسر باردار و دو دختر خود در دادگاه حاضر شد. این در حالی است که این مرد همسر خود را به کشتن دو دخترشان متهم می‌کند.

قتل خانوادگی که احساسات در آمریکا را به شدت برانگیخته است+ تصاویر

این واقعه به علت خشونت ناشی از قتل‌ها و پیچیدگی تحقیقات احساسات شدیدی را در آمریکا برانگیخته است. کریستوفر واتس، مظنون اصلی، ابتدا پیامی تلویزیونی را خطاب به اعضای خانواده خود به ادعای این که ناپدید شده اند، منتشر کرده بود.

اما جسد شانان واتس ۳۴ ساله روز پنجشنبه در زمین یک پایگاه صنعتی که همسر وی در آنجا کار می‌کرد، کشف شد. اجساد سلست، دختر سه ساله و بلا دختر چهار ساله آن‌ها نیز در یک مخزن سوخت در آن نزدیکی پیدا شد.

بر اساس گزارش تحقیق که خبرگزاری فرانسه نیز به آن دسترسی یافته است، کریستوفر واتس ۳۳ ساله احتمالا با یکی از همکاران زن خود ارتباط داشته، اما آن را تکذیب کرده است. وی قصد خود را برای طلاق شب ۱۳ اوت به همسرش اطلاع داده بود.

اندکی بعد وی به ماموران تحقیق گفت همسر خود را از طریق یک دوربین ویدیویی مراقبت والدین مشاهده کرده است که سلست را خفه می‌کند و بلا نیز قبل از وی روی تختخواب خود خفه شده بود. وی سپس گفت بر اثر دیوانگی ناشی از خشم همسرش را خفه کرده است و بعد اعتراف کرد خود را از شر اجساد خلاص کرده است.

قتل خانوادگی که احساسات در آمریکا را به شدت برانگیخته است+ تصاویر

اما پلیس به این نسخه از روایت واقعه باور ندارد و کریس واتس را به اتهام ۹ جرم جنایی از جمله سه قتل که قتل دو کودک جرم وی را تشدید کرده است، و اقدام به پنهان کردن غیرقانونی اجساد، تحت تعقیب قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار