بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 – اندونزی

کولاکوویچ: در ست سوم به جوانان میدان دادیم/ چند اشتباه فردی کار را سخت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست آخر بازی به بازیکنان جوان‌تر میدان دادیم. البته چند اشتباه فردی به‌ویژه در سرویس کار را سخت کرد.

کولاکوویچ: در ست سوم به جوانان میدان دادیم/ چند اشتباه فردی کار را سخت کردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگورکولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر پاکستان اظهار کرد: این اولین مسابقه ما در این بازی‌ها بود. حضور در چنین تورنمنتی می‌تواند برای ما یک تجربه مفید باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی افزود: در شروع ست سوم این دیدار چند اشتباه از سوی ما موجب شد تا پاکستان بهتر کار کند. همین موضوع موجب شد تا امتیازهای بالا در ست سوم پیش برویم.

ایگور ادامه داد: ما در ست آخر بازی به بازیکنان جوان‌تر میدان دادیم. البته چند اشتباه فردی به‌ویژه در سرویس و هم‌چنین چند رای اشتباه از داور به سود پاکستان کار را گره زد. فکر می‌کنم پاکستانی‌ها حدود ۶ امتیاز از اشتباهات ما گرفتند و با اعتماد به نفس بهتری بازی کردند. اما خب توانستیم در نهایت هر سه ست را ببریم.

سرمربی تیم ایران خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما مقابل مغولستان است. باید خوب تمرین کنیم و دیگر به بازی اول فکر نکنیم. زیرا ما باید در تمام مسابقات پیروز شویم تا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/

سرمربی والیبال درباره شکست پاکستان چه گفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.