واکنش مقام ارشد حماس به مسئله حذف قدس از مذاکرات سازش

«سامی ابوزهری» اظهارات ترامپ درباره مساله حذف مساله قدس از میز مذاکره را «وقیحانه» و «خطرناک» توصیف کرد.

واکنش مقام ارشد حماس به مسئله حذف قدس از مذاکرات سازشبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «سامی ابوزهری» عضو ارشد حماس به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره مساله حذف مساله قدس از میز مذاکره واکنش نشان داد و آن را «وقیحانه» و «خطرناک» توصیف کرد.

بر این اساس، عضو ارشد جنبش حماس در واکنش به اظهارات ترامپ درباره حذف موضوع قدس از میز مذاکره فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد چنین اظهاراتی «وقیحانه» و «خطرناک» است. او گفت: «تشکیلات خودگردان فلسطین باید در واکنش به این اظهارات ترامپ، از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر دست بر دارد و همکاری امنیتی خود با آنها را لغو و روابط امنیتی با دولت آمریکا را قطع کند.»

به گزارش فلسطین الیوم، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) نیز اظهارات ترامپ در ایالت ویرجینیا را محکوم و اعلام کرد سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره قدس «هیچ ارزشی ندارد.»

دونالد ترامپ بامداد چهارشنبه در سخنرانی خود درباره طرح پیشنهادی‌اش برای حل مساله فلسطین اظهار داشت: ما مساله قدس را از روی میز مذاکرات حذف کردیم.

ترامپ گفت: ما قدس را از روی میز مذاکرات برداشتیم. هر باری که مذاکرات صلح برگزار می‌شد، ما نمی‌توانستیم از مانعی به نام به رسمیت شناختن قدس عبور کنیم و از همین رو، من تصمیم گرفتم آن را از روی میز مذاکرات حذف کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار