اعتیاد و طلاق مهمترین تهدید علیه بنیاد خانواده

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:دو مقوله اعتیاد و طلاق به عنوان مهمترین آسیب‌های اجتماعی بنیاد خانواده را تهدید می‌کنند.

اعتیاد و طلاق به عنوان مهمترین آسیب‌های اجتماعی بنیاد خانواده را تهدید می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار مدیر کل بهزیستی زنجان  با اشاره به معضلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند گفت: امروز با گسترش فضای مجازی گستره آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و همچنین جوانان افزایش یافته و وظایف دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه بسیار سنگین است.

 لطیفی از دو مقوله اعتیاد و طلاق به عنوان مهمترین آسیب‌های اجتماعی که بنیاد خانواده را تهدید می‌کنند نام برده و افزود: اصلاح سبک زندگی و ترویج زندگی ایرانی اسلامی، احیای سنت‌های حسنه، آگاه سازی خانواده‌ها در زمینه تهدیدات آسیب‌های اجتماعی و... مقولاتی است که می‌بایست برنامه ریزی مدونی برای آن صورت گیرد.

وی سپس به برنامه‌های رسانه استانی در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه اشراق سریال «پرواز پروانه را ببین» با موضوع آسیب‌های اجتماعی را در دست تولید دارد که در این سریال به موضوع اعتیاد و تأثیر آن در فروپاشی بنیان خانواده پرداخته شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان نیز با ارائه گزارش عملکرد خدمات رسانی به جامعه معلولین در حوزه‌های اورژانس اجتماعی، مناسب سازی محیط، کمک‌های تحصیلی و معیشتی، به ضرورت اجرای برنامه‌های مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و آمادگی بهزیستی را در تعامل با صدا و سیما اعلام کرد و گفت: تعامل این دو دستگاه باید در راستای ارتقاء سطح آگاهی جامعه و ارائه خدمات کیفی در جهت افزایش نشاط و رفاه اجتماعی باشد.

محمدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های سازنده رسانه استانی با این نهاد ابراز امیدواری کرد که با این نشست‌ها و تعاملات بتوان گام‌های موثری در راستای ارتقای رفاه اجتماعی برداشت.
 
انتهای پیام/ن

بررسی راهکار‌های افزایش تعاملات بهزیستی و صداوسیما در دیدار مدیران این دو دستگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.