دیدارهیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان;هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه رسانه استانی آماده همکاری کامل با انجمن حمایت از بیماران کلیوی است ، افزود:ترغیب به کارهای خیر و به ویژه ضرورت توجه به بهداشت و سلامت مردم از اهم برنامه های رسانه ملی است.


لطیفی گفت: اهمیت مقوله سلامت در جامعه و توجه به آن و نهادینه کردن استفاده از تغذیه سالم در جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان می تواند بستر ساز جامعه سالم و با نشاطی در آینده باشد.


مدیرکل مرکز اطلاع رسانی درباره سبک زندگی سالم، نحوه تغذیه واهمیت ورزش وتحرک را از محورهای اصلی برنامه های رسانه ملی اعلام نمود .


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان هم در این دیدار گفت: این انجمن ضمن تلاش جهت افزایش میزان جذب مشارکت های مردمی و حمایت تشکل ها و نهادها و با اتکا به اعضای خیرخواه و متعهد خود، به دنبال آن است تا با رویکرد آموزشی، پیشگیری و درمانی، از میزان بروز این بیماری و آسیب های ناشی از آن در سطح جامعه بکاهد و در حوزه های حمایتی ، بیماران دارای اختلالات کلیوی تحت پوشش مستمر قرار بگیرند.


 طهماسبی با تبریک انتصاب آقای لطیفی به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت های جاری این انجمن، از حمایت های همه جانبه مدیرکل وکارکنان رسانه استانی از این انجمن و انعکاس فعالیتها و خدمات این موسسه خیریه تشکر نمود.

انتهای پیام/ن

نشست مدیر کل صدا سیما با هیئت  مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.