دولت به دنبال باز کردن گره اقتصادی باشد

امام جمعه دلوار گفت: دولت دنبال باز کردن گره اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.

دولت به دنبال باز کردن گره اقتصادی باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک ۱۵ ذی الحجه ولادت باسعادت امام هادی علیه‌السلام اظهار داشت: زیارت جامعه کبیره به عنوان یادگار ارزشمند امام هادی (ع) کامل‌ترین سند امام شناسی است که یک دوره کامل امام شناسی و طریقه ولایتمداری را به پیروان اهل بیت (ع) می‌آموزد.

وی با بیان اینکه پیام حج امسال رهبر انقلاب قاطع و تاریخی بود افزود: پیام امسال رهبر معظم انقلاب راهگشای امت اسلام بوده و اجرای آن درمان درد‌های متعدد جوامع اسلامی است.

امام جمعه دلوار ادامه داد:، ولی امر مسلمین در این پیام مهم و راهگشا فرمودند که بالاترین منافع کنونی جهان اسلام آن است که بتوانیم کید دشمنان کنونی اسلام یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها و منافقانی که به امر دشمنان خارجی درپی صدمه به اسلام هستند را به‌خوبی بشناسیم.

وی اضافه کرد: در فراز دیگر از پیام مهم مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که اصلی‌ترین راهبرد دشمنان اسلام ایجاد جنگ و کشتار و خونریزی در میان مسلمین است و عاملان آن‌ها امثال حاکمان خونریز سعودی خون ملت‌های مسلمان را هدر اعلام کرده‌اند.

زاهددوست افزود: امروز به رفتار آمریکای مستکبر و جنایتکار بنگرید. سیاست اصلی آن در برابر اسلام و مسلمین، جنگ‌افروزی است. خواست و تلاش خباثت‌آلود آن، کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است. ظالمانی را به جان مظلومانی انداختن، از جناح ظالم پشتیبانی کردن، به دست او جناح مظلوم را بیرحمانه سرکوب کردن، و آتش این فتنه‌ی هولناک را همواره تیزوتند کردن. مسلمانان باید هشیار باشند و این سیاست شیطانی را خنثی کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ذکر این نقشه‌ی دشمن در شرایط کنونی در پیام خویش آورده‌اند: حج، در این مکان و در این محدوده زمانی، همیشه و در همه سال‌ها، با زبان رسا و منطق آشکار، مسلمانان را به اتّحاد فرامی‌خواند؛ و این در نقطه‌ی مقابلِ خواست دشمنان اسلام است که در همه‌ی دوران‌ها و به‌ویژه در این دوران، مسلمانان را به صف‌آرایی در برابر یکدیگر تشویق می‌کرده‌اند و می‌کنند.

امام جمعه دلوار با اشاره به آغاز هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت بازخوانی و الگو گرفتن دولتمردان ما از تفکر انقلابی این دو دولتمرد شهید است. اعتقادات راسخ این دو شهید به مبانی دینی و انقلابی و وجود تقوای عملی در جان و فکرشان باعث شده بود که نوع مدیریت آن‌ها الهی و معنوی شود و نام یاد آنان ماندگار شود.

وی ادامه داد: هنوز بعد از گذشت سال‌ها تواضع و توانمندی مدیریتی و حتی طرح‌ها و برنامه‌های این دو شهید برای دولت‌های مختلف الگو و اسوه است چرا که رفتار و خدمات آنان الهی و خدا محور بوده است.

زاهددوست اضافه کرد: تواضع در برابر مردم، خدمت صادقانه و ساده زیستی راز ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و اوج محبوبیت آن عزیزان در میان مردم است. متاسفانه در جامعه ما و در میان مسئولان ما امروز این صفات والای انسانی کمتر و کمرنگ شده است لازم است مسئولان ما خود را به سیره عملی این دو شهید سرافراز نزدیکتر کنند.

وی بیان کرد: این دو شهید سرافراز در میزان تعهد، تبعیت و اطاعت پذیری از فرامین، ولی فقیه هم الگو هستند چرا که همواره رجایی و باهنر بر روی ارزش‌های انقلاب پافشاری داشتند و شیفته خدمت‌گذاری به مردم بودند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: امروز زمان بازخوانی و درس گرفتن و عمل به تفکر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است و جامعه امروز تشنه جاری شدن سیره عملی این دو شهید والا مقام در کشور است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و تلاش‌های دولت انعکاس یابد و مسئولان به بیان خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.

زاهددوست ادامه داد: امیدواریم دولت دوازدهم، با دوری و اجتناب از مناقشه‌های جناحی بی‌ارزش در راستای تقویت ارزش‌های انقلابی و تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای باز کردن گره اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم موفق باشد.

وی با بیان اینکه پاسخ عملی به تشکیل گروه اقدام علیه ایران وحدت و هم افزایی و تقویت روحیه تلاش و کار جهادی است، گفت: در شرایطی که وزارت خارجه آمریکا گروه اقدام علیه ایران را تشکیل داده، و وارد فاز جدیدی از رویارویی با کشور و ملت ما شده است. به وحدت و هم افزایی بیشتری نیازمندم.. به روحیه تلاش و کار جهادی نیازمندیم.

انتهای پیام/م

دولت دنبال باز کردن گره اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد

برچسب ها: نماز جمعه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.