در 4 ماهه نخست سال 97؛

آمار حوادث ترافیکی استان کرمانشاه اعلام شد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه آمار حوادث ترافیکی استان کرمانشاه را به تفکیک شهری و جاده ای در 4 ماهه اول سال 97 اعلام کرد .

مدرسی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : در 4 ماهه اول امسال در مجموع دو هزار و  608 فوریت مرتبط با حوادث حمل و نقل شهری انجام شده که این آمار برای حوادث جاده ای دو هزار و 194 فوریت است.

وی گفت : تعداد مصدومین حوادث مرتبط با حمل و نقل در شهر دو هزار و 955 نفر و در جاده دو هزار و 297 نفر بوده است .

مدرسی افزود : تعداد مددجوی با نتیجه درمان در محل در فوریت تصادف شهری 21 نفر و در جاده 33 نفر بوده است که این امار برای مددجوی با نتیجه اعزام به بیماررستان در فویت های تصادف شهری دو هزار و 543 نفر و در جاده یکهزار و 967 نفر بوده است.

وی افزود : تعداد مددجوی با نتیجه عدم همکاری و اخذ امضا در فوریت تصادف شهری 413 و در جاده 275 نفر بوده است.

مدرسی ادامه داد : تعداد فوریت با نتیجه فاقد مصدوم ( کاذب خسارتی ادرس اشتباه و... ) در شهر 284 عدد و در جاده 144 عدد بوده است.

رئیس مرکز فوریت های استان کرمانشاه گفت : تعداد مددجوی با نتیجه فوت قبل از رسیدن آمبولانس در شهر 7 نفر و در جاده 42 نفر بوده است .

وی در پایان گفت : تعداد مددجوی با نتیجه فوت در حضور تکنسین در شهر آمار صفر ودر جاده آمار یک نفر را داشته است و تعداد مددجوی با نتیجه فوت حین انتقال در فوریت تصادفی شهری یک نفر و در جاده آماری نداشته است.

 

انتهای پیام/د

 

آمار حوادث ترافیکی استان کرمانشاه اعلام شد

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار