همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و آیت‌الله عاملی، امام جمعه اردبیل و روحانیون و مبلغین ماه محرم در اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در آستانه ماه محرم ، هر ساله جلسه ای با حضور علما و فضلا و اساتید و مبلغان حوزوی برگزار می شود و از سوی مسئولان نکات و مباحثی به مبلغان بزرگوار ارایه می گردد.

وی افزود: از روحانیون مبلغ می خواهیم که در ایام تبلیغی محرم و صفر به خصوص بر روی مساله ولایت و نیز ولایت فقیه توجه ویژه ای در فعالیت های تبلیغی داشته باشند.

ستوده گفت: تبیین و تشریح اهداف قیام سیدالشهدا(ع) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، توجه به مساله آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد و فقر و فحشا از دیگر انتظارات ما از روحانیون مبلغ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن در جنگ روانی امروز افزود: امروزه دشمن به خصوص بر روی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری زیادی کرده و هدفشان ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی است. 

وی تصریح کرد: از علما و مبلغین انتظار داریم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال خنثی سازی توطئه های شوم دشمن باشند و در ضمن آگاه باشند که دامن زدن به بحث های قومی و مذهبی، تغییر سبک زندگی به سمت ارزش های غربی، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و نیز خدشه وارد کردن بر اعتقادات و باورهای دینی مردم از جمله اهداف دشمن است.

ستوده در ادامه گفت: طبعاً در این راستا روحانیون و مبلغین وظیفه بسیار مهمی در جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم دارند و ما باید بر تلاش خود در این خصوص هر چه بیشتر و بهتر بیفزاییم.

انتهای پیام/ع

وظیفه مهم روحانیون بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.