امشب آغاز بیست و یکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس بیست و یکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها امشب آغاز می‌شود.

فعالیت کمیسیون‌های تخصصی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها، در استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز آغاز شد.
معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: این کمیسیون‌ها شامل صدا، سیما، خبر، پژوهش، موسیقی و فضای مجازی است.
علی دارابی افزود: امشب مراسم افتتاحیه رسمی بیست ویکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با حضور مسئولان صدا و سیما و استانی برگزار می‌شود.
استان چهارمحال وبختیاری از سوم تا پنجم شهریور در منطقه چغاخور شهرستان بروجن، میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای استان‌ها است.
قائم مقام صدا و سیمای مرکزخلیج فارس هم گفت: پنج اثر از هرمزگان به بیست و یکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها راه یافته است.
محسن رئیسی افزود: در بخش اصلی جشنواره دو اثر از سیمای مرکز خلیج فارس و یک اثر نیز در بخش موسیقی، برتر شناخته شد.
وی گفت: در بخش جنبی جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها نیز دو گزارش خبری از هرمزگان به بخش کمیسیون تخصصی معرفی شد.
نمایشگاه تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی مراکز استان‌ها نیز با عنوان بازار فیلم در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.
در ۴۲ غرفه این نمایشگاه آثار رسانه‌ای و تولیدات فاخر مراکز استان‌ها و همچنین بخشی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های چهار محال و بختیاری در بخش‌های صنعتی، فرهنگی و هنری برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/ز

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.