رئیس اداره پیشگیری از حوادث اورژانس کشور مطرح کرد؛

گواهینامه PHTM؛ افزایش بازدهی و سرعت عمل عوامل اورژانس

حدادی گفت: آموزش دوره PHTM در راستای مدیریت زمانی انتقال مصدومان از صحنه تصادف به مراکز درمانی است.

حدادی رئیس اداره پیشگیری از حوادث اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سازمان اورژانس کشور مدرک PHTM بین‌المللی را به PHTM در کشور تبدیل کرده است و آموزش‌های تکنسین‌های اورژانس در این دوره به صورت تئوری و عملی است. آموزش دوره PHTM در راستای مدیریت زمانی انتقال مصدومان از صحنه تصادف به مراکز درمانی است و همه آموزش‌ها به صورت سه بعدی و شبیه سازی شده با صحنه واقعی در سوانح ترافیکی و تصادفات رانندگی است.

 رئیس اداره پیشگیری از حوادث اورژانس کشور تصریح کرد: این گواهینامه برای مصدومان ترومایی است و در دوره PHTM چگونگی برخورد با مصدومان حوادث ترافیکی به عوامل اورژانس آموزش داده می‌شود و به زودی این دوره آموزشی برای همه تکنسین‌های فعال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره بر اساس گایدن‌های بین‌المللی برای همه تکنسین‌های مرکزی آموزش داده می‌شود.

مهم ترین اهداف دوره آموزشی PHTM اورژانس کشور

 رئیس اداره پیشگیری از حوادث اورژانس کشور اظهار کرد: داشتن عملکرد یکسان همه تکنسین‌های کشور در زمان مواجه شدن با بیماران ترافیکی از اهداف اصلی دوره آموزشی PHTM در کشور است.

وی یادآوری کرد: نوع برخورد تکنسین‌های اورژانس با مصدومان سوانح ترافیکی می‌تواند بازدهی و سرعت عمل کار را به مقدار چشمگیری افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
این دوره نیاز بوده عملکرد پرسنل را افزایش می دهد
آخرین اخبار