حضور ۱۴ استاد مطرح حوزه‌ی سینما در استان کرمانشاه

اساتید مطرح ایران در بخش های کارگر دانی ،فیلم برداری و نویسندگی در گارگاه های سینمای حرفه ای که در شهرستان سنقرو کلیایی در حال برگزاری است دانش خود را به هنرجویان انتقال می دهند.

حضور ۱۴ استاد مطرح حوزه‌ی سینما در استان کرمانشاهمدیر روابط عمومی کارگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: این دوره شامل ۷ روز آموزش و سه روز ساخت فیلم می‌باشد.
میترا عبدی افزود: پس از پایان دوره فیلم‌های ساخته شده موردارزیابی قرارمی گیرد و به برترین‌ها جایزه حمایتی ساخت فیلم اهدا میشود
وی با اشاره به اینکه ۴۰ هنرجو از سراسر ایران در این دوره‌ها حضور دارند افزود:این دوره با هدف تمرکز زدایی از مرکز و توجه به سایر استان‌ها در سنقرو کلیایی در حال برگزاری است.
میترا عبدی گفت :در این دوره اساتیدی همچون کاظم بایرام بخش متخصص فیلم برداری زیر آب، فرشاد محمدی مدیر فیلم برداری رگ خواب و رخ دیوانه، سهراب نوربخش متخصص اصلاح نور و رنگ فیلم حضور دارند.
مدیر روابط عمومی کارگاه سینمایی گفت: در این دوره به هنرجویانی که مستعد بوده و توانایی تقبل هزینه‌ها را ندارند آموزش‌ها به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/پ
 

کارگاه سینمایی حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار