سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان معرفی شدند

در جلسه هیئت مدیره باشگاه فوتسال مس سونگون ورزقان سرپرست و سرمربی جدید انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه فوتسال مس سونگون ورزقان ، صبح امروز، جلسه هیات مدیره باشگاه مس ورزقان با حضور توحیدی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در امور فرهنگ و ورزش و ابراهیمی، مشاور عالی مدیرعامل صنعت مس و با حضور  یحیوی، فرماندار شهرستان ورزقان برگزار گردید و در خصوص موضوعات اخیر تصمیم گیری شد.

 بنا به حکم جدید توحیدی به کافی بر تصدی کمیته ورزش صنعت مس ایران در تهران، حامد نجفی، به عنوان سرپرست باشگاه مس ورزقان معرفی شد و کافی از امروز به عنوان عضو هیئت مدیره در کنار باشگاه حضور خواهد داشت.

سامبرانی  رییس هیئت مدیره باشگاه مس ورزقان در خصوص وضعیت سرمربی تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت:
حمید بی غم تبریزی، مربی با اخلاق و موفق این تیم به دلیل بیماری درخواست استعفای خود را چند روز پیش تسلیم هیات مدیره کرده اند و در جلسه امروز علیرغم میل باطنی اعضا ، با این درخواست موافقت شد و بنا به پیشنهاد سرپرست باشگاه  اسماعیل تقی پور، مربی بومی و استعدادیاب با دانش فوتسال به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

سامبرانی در پایان افزود:به هواداران فهیم مس ورزقان این اطمینان را می دهیم که روند رو به رشد باشگاه مس ورزقان به هیچ وجه متوقف و یا آهسته نخواهد شد و با حمایت های هواداران پرشورمان ، قهرمانی های آتی را نیز در کنار هم جشن خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید: بی غم: به دلیل مشکلات شخصی از مس جدا شدم


انتهای پیام/

اعضای جدید باشگاه مس سونگون ورزقان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار